好早俾個無聊電話嘈醒左; 不過都好.吾係實吾知醒xd
飲完茶去買d材料;D 跟住就過左個傻b度.正壽司xd
好味好味~
唉曝曬左成日~
5個月♥
今日介到隻手/_\ 好耐冇流過血喇; 真係好痛..
睇大便書xd 好有趣 好多姿勢;不自覺地笑左xd
買左個好可愛既野.. 一人一個xd
見到咩阿~~xd
#我想就這樣牽著妳的手不放開
陪譚靜買野; 一路都係食食食~
我個計劃冇左喇._.
好有趣既街頭表演xd
手感幾好xd 不過洗好耐手...
唉又做左d kai野喇; 吾會講xd
4條友去唱k:D 唉.我永遠都咁準時;哈哈哈..
...... 冇乜野打, PO相xd
:D
終於考完-_- 開始放假喇;
阿~~ 好憎自己成日買完野都會後悔;(
同埋好後悔細個冇蚊走d爆牙/_\
諗起好傷心.