西9一日遊; 同石紫 阿妹!
<-吾係講笑-_-
其他FB.
好吾掂阿; 病到就死..今日4點幾終於去左睇醫生..
喉嚨發炎. 又咳. 又傷風. 又鼻塞真係好辛苦;(
加上泥果d個肚都痛痛地.. 咁多野一齊泥...
把聲變左男人. 晏小小打俾傻b果陣己經係講吾到野.
你好擔心我; 果陣我講吾到野.你話你只係可以sms泥陪住我.
果陣你講既野知吾知我流左幾多眼淚.. ;(
6包藥我得既xd 放心啦我會好快好返吾洗你擔心架;
放學bbq; 熱到-___-..... 個頭-___-...
燒極都係黑色~
以下都是瘋的xd
11點出發去op :D 好熱阿今日:( 晒死了..
個傻b玩到想嘔~ 所以狂玩攤位-_-
好靚xd
其他相fb!
好開心好開心好開心~
今日返學訓左勁耐; 好似乜都冇做過咁-_-
放學好趕咁返屋企. 因為驚遲到啦. 點知仲要等返人轉頭囉..
咩樣-_-
5.6喇!