我俾人玩耶 !!
有人cheap到用我個名黎開AC !!
有冇再冇品D呀!!
仲要係po我個FD D 相!!
我同我個FD開左個AC.. PO番佢個FD肥仔D相..
佢竟然cheap到向壇主同壇警強烈投訴我地!!
壇主同壇警都冇理過佢..
佢就改哂我地D內容 !! 我都未見過D人cheap到咁 !!
甘日果條友打左鐘先番到學校..
驚我串爆你呀!?
死CHEAP精 !!
宜家個個都以為係我LA''
你好HAPI LA !! 死CHEAP精''
成日扮哂野咁 !! 好多人都唔倨你LA''
慳 D LA 你 !!!!!!

|