琴日唔記得同 KING BABE 係度講生日快樂..
宜家講番先 /\/\''
KING BABE :: 生日快樂 !!!!!!
好LA !!
講番甘日,,
甘日過我好開心呢 *V*
BE COZ ..
一朝早起身 .. 10:00要去到YING屋企..
YING真係個24孝姐姐呢 .. -33- ''
不過係甘鍚佢細路LO..
佢細路個初吻一定俾左佢LA..
鬼叫佢細路好CUTE咩 -33- ''
跟住我地去左天水CUT HAIR..
不過得我CUT,,
COZ..YING之前CUT左 -33-''
之後..同埋趙嵦一起出發去睇戲 /\/\''
本來諗住睇小孩不笨2,,
點知趕唔到..
甘就睇左4條腿拯救隊LU ..
套戲都OK..
好童真呀,,
後面D細路係甘笑..
都唔知有咩咁好笑LO..
SO..我咪話好童真LO !!!
好似變得細路左咁,,
個人好RELAX *V* [ 好似誇張左 - -'' ]
跟住就番左屋企LU..
甘日好開心呢**
/\/\''
|