甘朝一起身,,個頭都痛痛地GA LA -W- 個肚又痛痛地.. - - ''
跟住番到學,,D人又鬼死咁嘈 !!
個頭仲痛痛地TIM..個肚就好番小小LA -33-
唉..個結他又鬼死咁煩 !!
我都要好似小君咁講 ::
唔學LA..最尾一堂姐!!唔理佢LA !!
-W-
真係金句耶 !! 大快人心 **
不過要同MISS DAI 講先大快心呢 *v*..
姐係點??
姐係我講廢話LO ...
係咪好無奈呢??
我自己都好無奈 - - ''
算LA !!
傻傻的一天 .. 又過了 !!!
甘個學期GE事.. 就好似琴發生GE事TIM **
痴左線 -W- !!
|