I LUV EASON !!!
我最愛唱陳奕迅的歌 !!
對唔住丫!!
琴日冇打日記..
多謝 YING 送左個相''GA''俾我 **
多謝 小君 送左個HELLO KITTY杯俾我 **
多謝 LAMLAM 送左本HELLO KITTY 簿俾我 **
多謝 咁多位人兄 祝我生日快樂 **
哈..呢幾日都EAXM..都可能打唔到日記..
要溫書嗎 **
EXAM + OIL !!!!!!