I LUV EASON !!!
我最愛唱陳奕迅的歌 !!
甘日IH好難..
咩都唔識..+唔到OIL''
好..
BABE''
COPY唔到你GE野..做唔到..SORSOR''
溫書 !! 係咁先''
唔講咁多..最後一科 !!
+OIL !!!