|
|
| *'`悶... =] |
今日我地又係放9點幾...
咁細魚叫我同佢去油麻地
因為佢學日文...=.=””
而個到好似是$640一個月
佢話好平..想學∼今日又係最後一日報名
so我同佢去..
咁我地岩岩放左個陣
諗住等埋腳子佢地...
唔想又比佢地話我地..
但係又見唔到佢地
咁我地咪自己走先....
我地行左一陣先去油麻地
我地係搭mtr去..
岩岩去到個陣..我地行錯路
後來去到個到啦....=.=
個個人話收埋細魚....
搞完之後就去返葵芳
我又陪細魚等到12:00
個間租vcd開...
而佢就陪我等多一個鐘....
牙婆開去借bk︿︿”....
咁我地返到葵芳個陣好似係11點9..
咁都仲要等啦...
我地就周圍行..一邊一邊傾計
12點4個陣...我地去個個租vcd個到
細魚租碟...佢租完我地先啦
咁我地就撞到個牙sir(我學校)
佢話:你地好走啦...
我咪話:哦...then走
我地唔係真係走...
只係去左第2度...∼
咁我地搵到地方坐∼!
我地見到腳子佢地係2樓
咁我同細魚講啦...
佢話...哦!∼
我又問佢點解腳子佢地係到
佢話好似想等杜xx(腳子like個個人)
我話下...細魚話佢地琴日都係啦...
=.=好無奈..
咁聽佢講’牙杜xx佢係咁避佢.....
我都有d覺得杜xx好慘
比人跟蹤播....個個又係佢自己既gf
唉..唔好理佢..我都幫唔到佢.∼!
我地走個陣..又見到個個牙sir
佢話:你地仲唔走..再比我見到你地
我bring你地返學校...
我咪話:下∼我地去食野播(事實)
佢話咩搞錯....
搞到我地去左都會避佢
then等到12:56到啦
我地咪去牙婆到...
借完書就走...返home
今日好累牙><””
聽日考g.e...
我都想唔溫....><
|
| 刊登時間︰2006-01-11 04:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`水 =] |
水
作曲:方樹樑/傅珮嘉|作詞:黃偉文|
編曲:JAMES TING/方樹樑|
監製:崔炎德/JAMES TING
為了愛你個性一早全面的洗去 能忍耐到
隨便你營造我圓或四方的身軀 做你的順眼的仁慈的愛侶
我似你杯中的暖水
照你意思改變下去 只要共你間中仍然可一對
柔情必須似水 才能夠隱藏眼淚
才能容納承受你刺來的錐
痛在心底裡仍然能平靜似水
覆蓋在面上的顧慮
長期供給榨取 仍含笑包容恕罪
刀鋒一過毫無痕跡惹負累
要是能令你晚些回去做不到 但我都統統吞進去
就當女性賦有堅忍原諒的天性 由天做證
其實你瞞住我陪著那位的溫馨 二百位撞過的途人可作證
就恨自己不長眼睛 有對耳都不太願聽
枉費汗血搏取情人的心領
柔情必須似水 才能夠隱藏眼淚
才能容納承受你刺下來的錐
痛在心底裡 仍然能平靜似水 覆蓋在面上的顧慮
長期供給榨取 仍含笑包容恕罪
刀鋒一過毫無痕跡惹負累
要是能令你晚些回去做不到 但我都統統吞進去
一跤栽進水裡 一生和你一對
我有時也恐懼 這掙扎總會累
其實我知這感情已死去
無聊是我仍然想聽到屍體講句
再不應愛下去 為寄望沖一桶冷水
柔情必須似水 才能夠隱藏眼淚
才能容納承受你刺下來的錐
痛在心底裡 仍然能平靜似水 覆蓋在面上的顧慮
長期供給榨取 仍含笑包容恕罪
刀鋒一過毫無痕跡惹負累
最後船渡若已經離去任得我 就這麼安躺於這裡 |
| 刊登時間︰2006-01-09 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`悶....=.= =] |
今日我要考中文oral...
我係11:40考既...
但我地考完第2科個陣都係十點幾
咁我地要等啦..
我同細魚2個人啦諗住搵地方等
但2個人可以去得邊...
咁我地咪’’迫於無耐’咁去同
腳子佢地坐啦.....
咁係細魚行先啦..我就慢慢行
到左佢地個到之後..
牙紫珊就叫細魚走..唔好坐佢個位
then我地超無奈....
雖然我都知佢地唔like我
但都唔洗牙...我夠唔like佢地..
之後我地都有坐....
因為細魚話唔想2個人喎=.=
咁我地坐底之後就講野啦
佢有佢地講,我有我地講啦
我地就講講下..係到打=.=
玩到傻哂..佢地好似好唔底得
then又係講我地and
又係到學我地打啦....
我真係唔明...
唔鐘意我都唔緊要..
反正我都唔鐘意佢地..
唔洗連我地玩都唔比..牙..
每次我同細魚玩得勁開心個陣
腳子佢地係到講我地啦
仲有係到望住我地..好唔底得咁
咁都算啦...我地考完個陣
我就去返canteen個到等細魚
去到之後我就見到紫珊..
我問佢野啦..佢又唔答我
係到同第2個人講野..
當我透明...哼!都算..
我唔同佢計..我地等到齊人之後就走
細魚話要去租vcd啦...
但佢又冇張証..要牙ting幫啦
咁牙ting之前都好似話好..
我唔係太記得...︿︿”””
咁佢地又話要去牙ting屋企
但牙ting話要先同細魚借vcd先
佢地個樣超唔like囉..
咁細魚咪同我講話;好似係我講先架播
仲有..腳子同牙紫珊好似係到〔扮可愛〕
搞到我想死...腳子我都仲可以忍
但紫珊我真係頂唔到..
佢個樣唔係話個d可愛型
要故意去扮既話..真係好唔掂
但我仲要對住佢地1年半最少...
唉..咁我往後d日子一定好難過
><.. |
| 刊登時間︰2006-01-09 04:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|