|
|
| *'``_遲到** =] |
今日好慘牙....比細魚搞到我遲到
仲要係[第1次]...>w<....唔抵牙
今日放左學之後仲要留堂...=.=
但我學校聽日就係`學校旅行`
so我冇去到留堂...-口-''
希望佢唔會聽日叫我留返la....
咁我聽日當然係BBQ la...
都冇其他可以選擇...><''
咁係放學之後buy..野食個d野啦
咁係I.S堂個陣牙...腳子佢cry牙...
好似係因為某人唔食佢d蛋糕
so佢cry..but我支持某人牙..
因為佢真係好煩...人地都講左唔like佢
何苦煩人又搞到自己呢...@.@
咁放學個陣...我地等夠人之後
係出去buy野係啦...but學校門口冇開
張我地留左係學校...過左一陣先開門
buy好哂d野個陣..細魚佢要拎[`炭_]
咁有牙儀幫手啦...then見到腳子佢地
咪say hi囉..但佢地係到望住哂
超唔like囉...等牙儀走左個陣
我去幫手啦...好重...一個人係拎唔到
真係好重...最後拎到細魚home搞掂
--------------------------------------
我超[討厭]腳子佢地囉....
成日係到講我地...唔同佢地BBQ又係到講
佢地都唔想我地同佢地BBQ架啦
哼....到底幾時先到可以唔洗再見到佢地
對住佢地我真係好嬲同好唔開心><'''
成日係人面前講我...又唔係我面前講
哼哼哼.....
|
| 刊登時間︰2006-01-19 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`bbq =] |
我地星期5就係學校旅行.....
之前我仲好擔心冇人同我一組
>w<呵...好彩有人同我一組
仲有細魚....個個女仔叫[`牙怡]
佢好好人架...仲有佢話佢d fd唔講粗口
好純架...我希望我地可以好好相處
同埋做朋友...
仲有...佢地連buy野食都唔洗我地help
咩都搞好哂....又唔洗我地拎
不過如果佢地要我拎
都唔緊要牙...一組人係要幫手既
好在我地唔洗同腳子一組
如果同佢地一組...個一日一定好難過
呵...個比喻好似太大....but佢係真係
``````好討厭``````
^T^''' |
| 刊登時間︰2006-01-18 08:33 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`失敗....>< =] |
嗚嗚....本來我會有多一個日記板
但我又唔識點正......
叫quin幫我啦....
佢幫我正左[[黑紫]]
個種紫又唔係深色....
我咪話好唔襯....仲有
我想個板既顏色係[[黑灰]]
佢又話咩同佢個個板一樣...
明明佢個板係[[黑紅]].....
咁又點會一樣播...我咁同佢講
佢話同佢另一個板一樣....
咁我本身呢個夠係[[`黑灰色]]啦
佢叫我自己正喎....
咁佢之前幫我正個板係[黑紫色]
搞到勁樣衰....佢仲話靚...
咁我唔識正先叫佢正...
如果我識我一定唔會叫佢正
最後我放棄正個個板lu...
因為正一個now板..太麻煩
仲有...我都唔想比人話[`我跟佢`] |
| 刊登時間︰2006-01-15 04:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 52 | »
|