*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'``_遲到** =]

今日好慘牙....比細魚搞到我遲到

仲要係[第1次]...>w<....唔抵牙

今日放左學之後仲要留堂...=.=

但我學校聽日就係`學校旅行`

so我冇去到留堂...-口-''

希望佢唔會聽日叫我留返la....

咁我聽日當然係BBQ la...

都冇其他可以選擇...><''

咁係放學之後buy..野食個d野啦

咁係I.S堂個陣牙...腳子佢cry牙...

好似係因為某人唔食佢d蛋糕

so佢cry..but我支持某人牙..

因為佢真係好煩...人地都講左唔like佢

何苦煩人又搞到自己呢...@.@

咁放學個陣...我地等夠人之後

係出去buy野係啦...but學校門口冇開

張我地留左係學校...過左一陣先開門

buy好哂d野個陣..細魚佢要拎[`炭_]

咁有牙儀幫手啦...then見到腳子佢地

咪say hi囉..但佢地係到望住哂

超唔like囉...等牙儀走左個陣

我去幫手啦...好重...一個人係拎唔到

真係好重...最後拎到細魚home搞掂

--------------------------------------

我超[討厭]腳子佢地囉....

成日係到講我地...唔同佢地BBQ又係到講

佢地都唔想我地同佢地BBQ架啦

哼....到底幾時先到可以唔洗再見到佢地

對住佢地我真係好嬲同好唔開心><'''

成日係人面前講我...又唔係我面前講

哼哼哼.....

刊登時間︰2006-01-19 06:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`bbq =]

我地星期5就係學校旅行.....

之前我仲好擔心冇人同我一組

>w<呵...好彩有人同我一組

仲有細魚....個個女仔叫[`牙怡]

佢好好人架...仲有佢話佢d fd唔講粗口

好純架...我希望我地可以好好相處

同埋做朋友...

仲有...佢地連buy野食都唔洗我地help

咩都搞好哂....又唔洗我地拎

不過如果佢地要我拎

都唔緊要牙...一組人係要幫手既

好在我地唔洗同腳子一組

如果同佢地一組...個一日一定好難過

呵...個比喻好似太大....but佢係真係

``````好討厭``````

^T^'''

刊登時間︰2006-01-18 08:33 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`失敗....>< =]

嗚嗚....本來我會有多一個日記板

但我又唔識點正......

叫quin幫我啦....

佢幫我正左[[黑紫]]

個種紫又唔係深色....

我咪話好唔襯....仲有

我想個板既顏色係[[黑灰]]

佢又話咩同佢個個板一樣...

明明佢個板係[[黑紅]].....

咁又點會一樣播...我咁同佢講

佢話同佢另一個板一樣....

咁我本身呢個夠係[[`黑灰色]]啦

佢叫我自己正喎....

咁佢之前幫我正個板係[黑紫色]

搞到勁樣衰....佢仲話靚...

咁我唔識正先叫佢正...

如果我識我一定唔會叫佢正

最後我放棄正個個板lu...

因為正一個now板..太麻煩

仲有...我都唔想比人話[`我跟佢`]

刊登時間︰2006-01-15 04:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]