*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'` 考試 =]

我考試啦∼><好唔想考牙

我係yesterday已經考緊...

yesterday考既係中文/dict/l.c

其實的中文要溫∼∼而dict唔溫lu

今日就考eap/comp/oral

eap就好容易...comp就唔多識

oral就唔掂...但個個miss好k架

講理d野同對之前個d人講個d完全一樣

最好笑就係佢係你讀d生字個陣

會話:1,2,3...go

咁樣架....好似講到去左陸運會咁

跑個陣個d人又係講:1,2,3..go

-.-好啦我要溫書la...

刊登時間︰2006-01-04 12:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`幼稚園 =]
  • 幼稚園
  • 歌手:Twins | 作曲:陳光榮
    填詞:黃偉文 | 編曲:陳光榮

    還記得那一天 在那一天 初次上學堂
    從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁
    終於天與地 需要獨自往
    兩手必需放 但我不想放 邊哭泣邊回望

    然後到這一天 在這一天
    走出世界 早告別學堂
    大人了我應當 一早慣了 沒有護航
    偏偏很幼稚 一有壞狀況
    就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹

    *不要走 大鐘即使敲響 你別放開手
     成年後 什麼都不可再 有成人遷就
     不要走 前去在人群內 會磨鍊到夠
     可見將來 日子總會有 順逆流
     不過此時 獲得的愛護
     無私愛護 未夠*

    凡事也要小心 沒趣得很
    請不要再 迫我做大人
    年月卻太狠心 催促上課 學會獨行
    幾千噸責任 冰冷像校訓
    個鐘的嗒跳 課室鐘聲響了 雙手為何在震

    REPEAT*

    刊登時間︰2005-12-30 01:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




    *'`嬲 =]

    今日明明約左人睇哈利.

    但個條pk就唔撚起身....

    又話聽日先啦....我覺得好過分囉

    每次都係咁....都唔理下我既感受

    要睇既應該要合作啦...又撚唔起身

    要我就哂佢牙.....又同我講咩琴日好累冇訓到

    咁呢d係你既啦....你自己唔訓今日就唔睇.....

    咁我呢....我一早就起身仲要叫埋你....

    我唔係人我唔會眼訓既....

    得你會架姐.....好囉

    當我on 9一早起身打比你.....

    叫你去睇戲....點知又比你話返

    你又唔係唔知我最憎就爽約既人

    但你就係都要爽約....得囉

    我唔會再有下次做一d咁on 9既野

    你要睇你想睇既戲我唔該你

    自己起身.....

    仲有我now講緊既係陳家家...

    唔好話我唔光明正大咁講你

     

    刊登時間︰2005-12-28 08:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]