|
|
| *'` 考試 =] |
我考試啦∼><好唔想考牙
我係yesterday已經考緊...
yesterday考既係中文/dict/l.c
其實的中文要溫∼∼而dict唔溫lu
今日就考eap/comp/oral
eap就好容易...comp就唔多識
oral就唔掂...但個個miss好k架
講理d野同對之前個d人講個d完全一樣
最好笑就係佢係你讀d生字個陣
會話:1,2,3...go
咁樣架....好似講到去左陸運會咁
跑個陣個d人又係講:1,2,3..go
-.-好啦我要溫書la...
|
| 刊登時間︰2006-01-04 12:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`幼稚園 =] |
| 幼稚園
歌手:Twins | 作曲:陳光榮
填詞:黃偉文 | 編曲:陳光榮
還記得那一天 在那一天 初次上學堂
從前渡每分鐘 身邊也有 父母在旁
終於天與地 需要獨自往
兩手必需放 但我不想放 邊哭泣邊回望
然後到這一天 在這一天
走出世界 早告別學堂
大人了我應當 一早慣了 沒有護航
偏偏很幼稚 一有壞狀況
就會想歸去 父母親的堡壘 不管麻煩事幹
*不要走 大鐘即使敲響 你別放開手
成年後 什麼都不可再 有成人遷就
不要走 前去在人群內 會磨鍊到夠
可見將來 日子總會有 順逆流
不過此時 獲得的愛護
無私愛護 未夠*
凡事也要小心 沒趣得很
請不要再 迫我做大人
年月卻太狠心 催促上課 學會獨行
幾千噸責任 冰冷像校訓
個鐘的嗒跳 課室鐘聲響了 雙手為何在震
REPEAT* | |
| 刊登時間︰2005-12-30 01:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`嬲 =] |
今日明明約左人睇哈利.
但個條pk就唔撚起身....
又話聽日先啦....我覺得好過分囉
每次都係咁....都唔理下我既感受
要睇既應該要合作啦...又撚唔起身
要我就哂佢牙.....又同我講咩琴日好累冇訓到
咁呢d係你既啦....你自己唔訓今日就唔睇.....
咁我呢....我一早就起身仲要叫埋你....
我唔係人我唔會眼訓既....
得你會架姐.....好囉
當我on 9一早起身打比你.....
叫你去睇戲....點知又比你話返
你又唔係唔知我最憎就爽約既人
但你就係都要爽約....得囉
我唔會再有下次做一d咁on 9既野
你要睇你想睇既戲我唔該你
自己起身.....
仲有我now講緊既係陳家家...
唔好話我唔光明正大咁講你
|
| 刊登時間︰2005-12-28 08:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|