*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`[[['''玩弄老師___ =]

今日我要上地理la...甘教開我班既miss wong話咩請假

好似要下星期先返梨___咁咪搵了代課老師la..

咁代課老師個個miss話我地教英文個個miss又因有事

所以要下個星期3先返....又係個代課老師教埋我地英文

個代課老師姓陳]]]係個女的...佢叫我地叫佢做miss chan la

咁第3堂個陣都冇d咩...第3第4都係連堂的...所以都係佢教

呢2堂我地自己調了位置...miss chan又唔知..以為係我地既坐位

咁lunch就係英文堂la...又係miss chan上的...

今次我地就冇調位的...坐回自己的位置^ ^'''點知.......

佢叫我地''''唔好自己調位..仲有坐返自己個位'''''我o哂lor

但我地都冇多講....可以同fd坐播....邊個會講話唔岩呢...=  =

then佢又話我同牙細魚...話我地唔聽佢講...

又唔write手冊....話咩要我地留堂喎....咁佢自己睇個個坐位表la

見到個名係男的...咪話我地....我地玩左佢一陣..仲有串佢la

佢咪問我地玩完未...要唔要叫多一個老師上梨比我地玩

又話我地自己私自調位..***但之前是她叫我們調返原位的****

now又係到話我地....仲拎[[[*訓導主任*]]]出梨`大`我地lor

then係我地上PTH個陣..佢叫左個訓導主任上梨捉左我地d同學

話咩多野講牙之類la....我o哂...個代課miss係到作野lor

有d可能我地真係有做...但一定冇佢講得咁勁lor

正一**pk**見到佢就憎...仲有...我有dd覺得佢針對我

可能比我串到.....唔like吧....

真希望我地原本既miss快d返...等呢個代課miss

冇野做.\_________________________/.哼...

刊登時間︰2006-03-09 06:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`[[單車___音樂會 =]

今日我同左小學同學仲有quin去踏單車!~

本來我見天氣咁陰都唔多想出去的...

但我見小學同學(蛋蛋)好唔開心似的...

何況我地之前都有話去的...所以我最後都有去到的

我的良心過意不去...我同牙quin約了蛋蛋12:30係葵芳等

我同牙quin先去左葵芳先....食埋lunch..而蛋蛋就遲我地出門口的

因為佢係home食lunch....唔同我地的...所以她可以遲出門口

我地食完lunch時間都差不多了....

我地仲要幾趕的去葵芳巴士站.....好在我地到的時候

蛋蛋她還岩上巴士....去到荔景左右....

她好似在46x....我不記得了....而我和quin就等47x

蛋蛋說各自去目的地.....但最後她要轉車上了我們的47x = . =

去到之後仲要搵[[租單車的店]]在邊到^^'''

因太耐沒有去了...所以都不記得路了

搵了一會兒.....蛋蛋說她想到了= . =......

所以我們就根據蛋蛋[[記憶]]就去到[[單車店'']]

我就覺得d價錢都可以la....唔係好貴***$40半日

仲有個日係星期6....所以價錢都可以啦^.^''''

根住就開始踏單車la...我地踏到好遠牙...

回程個陣我地踏得好辛苦....因為我地去個陣去得太遠了

仲有2大個原因的...1就是我地見到一班[[仆街]]]

其實係我地去個陣...都見到佢地的...佢地係我地後面...唔知想點

又唔比牙quin過=  =...所以我地就比個名佢地...---[[仆街]]^ ^' ' '

我地回程個陣見到佢地...又怕佢地會追上梨...所以我地都踏得好快***

而第2個原因就係遇到一班[[莫斯科]]...佢地好似有4 個人的

踏單車又好快...又掂...所以比了[[莫斯科]]這個名字給他們

我地想快過他們的...只是做不到...他們太快了...

我們都追不了.....then到了一個地方個陣(不記得是什麼地方)

我地見到佢地....佢地今次都冇快過我地...

我地都以為我地可以做到了....可是到了天橋個陣...

佢反超前....我地根本追不了...我覺得他們是刻意玩弄我們的

先等我們快過他們..然後再快過我們...> <''''哼......

then我地就還車....then go home

我就要去聽音樂會....我先去左牙魚home

then再一齊去睇....個日我成11:00p.m.先返到home

> <好唔掂牙...個人好似散了...

刊登時間︰2006-03-08 03:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`冇事了']]但願____ =]

我之前要交既個份電腦homework........

我冇在佢的指定時間內交到.....

但我都有做到的.....我諗了很耐才做到的

仲要是3:00 a.m做的....一整晚我都沒有睡..

但我交到了....又冇比牙sir記缺點....

^^'''心情好了好多.....之前一直都睡得不好

可能因為知道自己有野要做又未 做

所以睡不了.....今日我有一個大大的眼袋...仲要是腫腫的

好在我既頭髮長...d人都唔會點睇到的...I  THINK

BUT我要thx----saii-fish.quin.仲有katy.同埋牙婷的

佢地知道我可能會比記缺點都有關心我

同我think think我可以點.....我估冇你地咁關心我

我可能真的會唔交....任由佢記缺點...@u@

so    thzz  .....但希望唔會再有下一次la

我[心血太小....不能接受咁多的]]驚嚇

如果唔係....我會比嚇到傻的...=  = '''''

刊登時間︰2006-03-03 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]