*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`情人節 =]

今日係情人節牙.....但唔知why我yesterday訓唔到牙

成12點先sleep到....好大個黑眼圈> <...

呢幾日早先sleep先.....今日好黑仔牙> <...

一出門冇幾耐就有雨la....仲好大牙....搞到我行到一半都要shop

行佢冇咁大雨先行la.....最後我都算係淋雨既....^^''''

行行下佢又冇咩點有雨....so我行得好快牙....

我怕佢一陣又有雨.....咁我到時就慘la....> <'''

去完saii-fish home就返學...........冇遲到牙^^

到左lunch個陣我去saii-fish home la

then食完之後就返學la....見到好多人buy左朱古力

唔係一包包個種....係一盒盒...好大盒=.=....

有人buy''[[金莎]]''.....一大盒......佢仲送左[[10粒]]比某某人

> <......我都算有唔少朱古力牙.....但我好似冇送比人

唔計saii-fish.....但今日我冇同老公過牙> . <

我好miss佢ar......> . <

刊登時間︰2006-02-14 07:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`惡作劇之吻 =]

我睇哂惡作劇之吻lu.......好好睇牙.......^^'''''

佢有20集.....我用左2日-3日到睇哂佢.....

因為個d日子都係放假牙嗎@w@"""

可以遲d先訓覺.......我唔知點解睇到'''cry'''牙

quin話我傻喎....明明係好好笑既.....點解我會cry  -口-'''

but我都唔知why牙......可以我真係有問題吧!~~

惡作劇之吻個結局好好笑牙......笑死我la

開頭個陣都冇咩好好笑同埋特別.......

但到佢地話要結婚個陣....就好好笑....@u@""

個男主角件33係婚紗........而女主角就禮服la

就好似[[[''男扮女''女扮男'']] 咁..... ^o^’’

仲有個個男主角真係著一件婚紗成個'''新娘'''咁

但佢地好早就結婚.....大約20year old 到  ^_^'''

惡作劇之吻出年好似會有續集牙!!!唔知好唔好睇呢?~

刊登時間︰2006-02-14 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`家長日 =]

今日係家長日牙.........咁我個時間係11:45分la

我同我牙媽就11:10到出門口........我地係行返去

行左20分鐘到就到左lu........仲要行多5 min先到學校

咁我行上班房個陣...見到腳子佢地.......但我冇say hi

就咁直行直過........佢地都冇hi我.........

上到去個陣......我見到[[no.3]] la.....我問係咪係我地班房

佢地話係喎........但我見到班房門口d座位比隔離班D男仔座哂

好無奈........等左一陣......我見到傅sir la.....

then佢叫我同我牙媽入去........我牙mother個陣好似發脾4 la

入到去個陣.......傅sir 就開始講la.......講完之後

我牙媽就問傅sir野.............咁傅sir 答完之後......我牙媽又冇再問

就走la.......但我係星期5又放左d野係班房我就話要拎番

完就走la........出左班房個陣我見到我地班既男仔la

但都冇點講野.......出左學校個陣....我發覺我本薄有人搞過

因為我星期5放左係班房又冇拎走.....

我本薄有多我既野.......係好重要架!!!但我又唔知邊個睇過

如果我知到既話.......我唔會原諒佢......哼....睇完都算..

仲要整我d野.......好狗lor.\______________/. --嬲

then我睇我d成績la.....我全班第2...比上次差左>.<'''''''

但我全級54......好開心牙......比上一年進步左好多牙^^

希望下次可以再好多1點點吧!~

而saii-fisk都唔差牙...........我都好開心牙.....

佢有好成績^^then去食野la......食完就去buy我既禮物

my mother話我有全班10名就有禮物^^

so我地去睇la........去到個間野之後....我睇岩左1個銀包

係p.cox.......我之前一直都好想要架....今次我有了

但個間既態度好唔掂lor....我睇岩左個個但又係其他店又平過佢

咪走lor.......點知佢話我地[[[''''''運吉******]]]好唔掂lor

以後我都唔去個間buy..........好過份牙><咁講人

then我地去左新都會個到.....d態度好好多

最後我睇岩左1個la.........my  ma buy左比我

^^......下次考試我又要再加油.....同saii-fish加油

刊登時間︰2006-02-12 03:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]