今日係家長日牙.........咁我個時間係11:45分la
我同我牙媽就11:10到出門口........我地係行返去
行左20分鐘到就到左lu........仲要行多5 min先到學校
咁我行上班房個陣...見到腳子佢地.......但我冇say hi
就咁直行直過........佢地都冇hi我.........
上到去個陣......我見到[[no.3]] la.....我問係咪係我地班房
佢地話係喎........但我見到班房門口d座位比隔離班D男仔座哂
好無奈........等左一陣......我見到傅sir la.....
then佢叫我同我牙媽入去........我牙mother個陣好似發脾4 la
入到去個陣.......傅sir 就開始講la.......講完之後
我牙媽就問傅sir野.............咁傅sir 答完之後......我牙媽又冇再問
就走la.......但我係星期5又放左d野係班房我就話要拎番
拎完就走la........出左班房個陣我見到我地班既男仔la
但都冇點講野.......出左學校個陣....我發覺我本薄有人搞過
因為我星期5放左係班房又冇拎走.....
我本薄有多我既野.......係好重要架!!!但我又唔知邊個睇過
如果我知到既話.......我唔會原諒佢......哼....睇完都算..
仲要整我d野.......好狗lor.\______________/. --嬲
then我睇我d成績la.....我全班第2...比上次差左>.<'''''''
但我全級54......好開心牙......比上一年進步左好多牙^^
希望下次可以再好多1點點吧!~
而saii-fisk都唔差牙...........我都好開心牙.....
佢有好成績^^then去食野la......食完就去buy我既禮物
my mother話我有全班10名就有禮物^^
so我地去睇la........去到個間野之後....我睇岩左1個銀包
係p.cox.......我之前一直都好想要架....今次我有了
但個間既態度好唔掂lor....我睇岩左個個但又係其他店又平過佢
咪走lor.......點知佢話我地[[[''''''運吉******]]]好唔掂lor
以後我都唔去個間buy..........好過份牙><咁講人
then我地去左新都會個到.....d態度好好多
最後我睇岩左1個la.........my ma buy左比我
^^......下次考試我又要再加油.....同saii-fish加油 |