*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`苦悶....... =]

今日牙.......好遲起身.........-.-

then我牙mother就問我地去唔去食野 la

我當然去la......呵~!又唔洗我自己比......

又人請.....咁好^^.....

但最後my mother 話唔去喎

喧咪係home cook food eat.......

差唔多4:05到la......我brother叫我去牙婆到

咁我咪去lor.......整完d野咪出去lor

then我見到[[3姨]]等等............仲見到....

我好耐冇見既**2個表哥**

佢地變左好多牙.......我都認唔出lu

但我比較like佢地之前個個樣.....^^'''

呵呵......之後我有[[利是]]拎

then我牙mother個d係到打麻雀

打左超耐.......打到食飯.....

食飯個陣我覺得最舒服.....好靜都算..=.=

食完之後佢地又打過......悶到我死下死下

等佢地打完都成12:00 lu......

我好想sleep ar......但係又好唔甘心

去唔到小說村......唉>3<....唔制牙

一定去要去到牙.......><'''

 

刊登時間︰2006-01-30 12:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`失望><'''' =]

本來今日係我同我姑姐個d...去迪士尼,,,,

但因為有雨.....同我好眼睏.....

so我冇去到牙.....只係話改期^^'''''

至於話等都幾時再去.....呢個問題要遲d先答到

仲有牙.....我成日都去唔到[[''小說村'']]

悶到我....死下死下.....又打唔到機

唉~~悶到想嘔.......

希望聽日我可以去到[[''小說村']]  la

我想睇小說牙......上唔到......真係好慘架

我打完日記都新年lu........仲要係岩岩好12:00

呵呵.....我牙mother比左3封[[['''利是'''']]]我

一到新年就好開心......有假放....又有利是^ o ^

今日好似係[[狗]]年牙.......唔知個運程會點呢

但唔好[[犯太歲]] la......仲有事事如意!!@.@

仲有牙....quin佢就日日都咁開心.......

Forever  Friends  la.......呵呵> 3 <

而saii  fish就mm........學業進步la

唔好再上堂sleep la...唔係後果就.....好慘

仲有唔好再比人講我地d是非.........

仲有牙.........mei就新年快樂....事事如意^^

老公就....今年就小d意外發生la.....

因為我都唔知可以講d咩..........

我sleep la.......happy  new  year^^''''''''

刊登時間︰2006-01-28 11:56 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`行街街^o^''' =]

今日我好早就起身la......因為要睇戲

同quin去睇'''''魔幻王國''''''

個故事唔錯牙.....好好睇^^

仲有牙....戲個到出現左1個好令既獅子

我好like牙....好大架隻獅子.....

我估有1個成人咁高.......仲高過我

.........睇左成2個幾零21分到啦....i think

----then我地去食野....行街....

行左好耐牙>3<呵呵......好開心@@

-----------------------------------------

但我有1個好大既問題牙.......

係我地班既[['''F.2D'']]

係我班[''腳子'']佢地'''@@!!

我聽細魚講話我地同佢地算係[[反左'']

我好冇耐.....即使我地唔多講野

都唔算[[''反左''']].......唉=.=

好唔明....點解要針對我同細魚???

好過份牙........now我唔知點去對待佢地

係冇事發生??or同佢地咁樣持續.........

唉.......我討厭佢地.....討厭我班某一d女仔

我討厭佢地亂咁講野....係咁講我同saii-fish

岩又講唔岩都講.......

我唔想再對住佢地1 d咁假既女仔

我只想好好咁過[ F.2 ] **[ F.3 ]

希望日後我唔洗再對住佢地

仲有同saii-fish 1班^ o^

 

刊登時間︰2006-01-27 11:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]