本來今日係我同我姑姐個d...去迪士尼,,,,
但因為有雨.....同我好眼睏.....
so我冇去到牙.....只係話改期^^'''''
至於話等都幾時再去.....呢個問題要遲d先答到
仲有牙.....我成日都去唔到[[''小說村'']]
悶到我....死下死下.....又打唔到機
唉~~悶到想嘔.......
希望聽日我可以去到[[''小說村']] la
我想睇小說牙......上唔到......真係好慘架
我打完日記都新年lu........仲要係岩岩好12:00
呵呵.....我牙mother比左3封[[['''利是'''']]]我
一到新年就好開心......有假放....又有利是^ o ^
今日好似係[[狗]]年牙.......唔知個運程會點呢
但唔好[[犯太歲]] la......仲有事事如意!!@.@
仲有牙....quin佢就日日都咁開心.......
Forever Friends la.......呵呵> 3 <
而saii fish就mm........學業進步la
唔好再上堂sleep la...唔係後果就.....好慘
仲有唔好再比人講我地d是非.........
仲有牙.........mei就新年快樂....事事如意^^
老公就....今年就小d意外發生la.....
因為我都唔知可以講d咩..........
我sleep la.......happy new year^^'''''''' |