*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`NANA =]

今日我11點幾就起左身lu....

我仲睇左[[''NANA'']]好好睇牙!~

我已經睇左4次la....但我覺得個結局唔係咁好

><''''我好想睇佢既[[''續集'']]牙^^

但我記得唔知睇邊一本雜誌話耍2年後先有

.....所以有掛等牙...但漫畫就長左好多...

出到第14集^^'''但我都係睇到13集咋

因為牙婆個到未出...牙婆即係我成日去組小說.漫畫個到

仲有....=.=我星期一放假牙^^...因為聽日係家長日

唔知我d成績點呢???今次我''肥''左2科><

希望唔會好差la...

刊登時間︰2006-02-11 12:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`成長新動力 =]

今日係day 1牙....so有成長新動力上=.='''''

記得F.1都有上過牙......個個''姑娘''幾好人架....

^^''''mm....今日仲有家政上牙....

我好like家政架...因為可以煮野食牙嗎^^''

但今日個堂就係整裙....之前都整左好多架la

今日就['車']埋個2條邊...再整埋個袋....

miss話整多2堂就整完lu....咁我岩岩車個陣

好怕ar....我怕車得唔好同整到自己

好在有saii-fish幫手咋...唔係既話十世都整唔掂

我整完之後到saii-fish用la....

個陣我另外1個fd就同miss講野la....

之後個miss就係咁話咩大佬.....好好笑^o^

其實我覺得個miss羅(''我家政miss'']幾好人架

佢唔發惡個陣.....個人又搞笑....

then差唔多放lunch個陣....miss羅叫我地收野la

又叫人掃地...因為地下有好多線...so要掃

咁我個位個到有多線....咪叫掃地個個人

掃埋我個到....但佢冇反應lor...仲走左去掃第2度

我知佢唔like我...但都唔可以咁架嗎....

唔應我....又冇禮貌...我同saii-fish講la

佢話我:底....人地明明唔like我仲咩仲要好好咁同佢講野

我o哂....雖然係姐..但你做到就要做到最好牙嗎

做唔好.......洗咩你做..@.@''''

到左成長新動力個堂la...

就要分組...好在我同saii-fish 1組^^

之後佢又叫我地做1頂帽

比左d......材料我地..仲有4分鐘比我地做

我地做左1埋屎出梨...咁佢又話要人做模特兒

我地個組個個人就唔做.....仲發脾氣..

第1組個個好令架....但個模特兒就...

到左我地個組...冇人做模特兒...就叫左牙SIR做

勁好笑.....笑到我.....到左第3組個陣

仲好笑........個個人...唉...比唔到意見

2堂過左.....我地都放學lu.....^^

刊登時間︰2006-02-08 06:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`惡作劇之吻 =]

今日我睇左惡作劇之吻...........

係牙quin sd比我睇架......佢down到18集都仲未完

我諗[[惡作劇之吻]]應該會好長

因為我聽quin講話''''台灣'''''仲播緊

so應該會幾長.......

我岩岩睇第一集個陣....feel好似好''[傷感]''

因為開頭就已經話個女主角比男主角拒絕

好似好慘咁......><但之後睇又幾好笑.....

咁叫quin sd埋其他比我囉....but好慢ar..=w=

因為佢話`用msn要1個1個咁sd先唔會cut線

so........好慢...同埋叫佢sd比我個陣

佢又唔知做緊d咩.....遲一遲先應><

now我睇到第4......等緊第5集-口-''''

個個story好似[[''惡魔在身邊'']]......

但'[惡作劇之吻]'個男主角比'惡魔在身邊'男主角好d

之外......都冇咩比惡魔在身邊'好睇lor ><

但好笑......唉...放完假la...就梨

仲有1日....覺得返學好辛苦><''''

對住我班某一d女仔......好在有[saii-fish陪我

如果唔係我真係想死....

個個(某幾個)好似冇見過男仔咁lor......

見到d男仔個樣好d.....就傻哂.....

我諗我既校園生活會好煩....

因為日日都要比人講...對住個d['討厭既目光

唉.\______________________/.

 

刊登時間︰2006-02-04 10:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]