*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`《禮尚往來》 =]

《禮尚往來》
原唱歌手:尹星雨
原曲作者:~阿傑~@Royals
原曲作詞:尹星雨
原曲編曲:~阿傑~@Royals

 由零開始 從來亦附上千種構思
 要禮物載著了心思 能流傳萬世不被限時
 就算想延遲 迫不得已到此
 遺留記錄傳達心意 原來無須講你知 你也認知

*如果花心血仍換到傷害
 如何能走出這意外 連傷心都喝采
 如果將一切來換上等待
 原來由難過化身的由來 拆開過來是愛*

 嚴刑迫供 隨時候亦會一一揭盅
 聖誕夜記住每分鐘 來年還是記得你臉容
 若愛得平庸 都不想講結束
 埋藏眼淚微笑歡送 為何難堪的抱擁 也要落空

 Repeat*

 如果花心血仍換到傷害
 如何能等一生太耐 連苦心都要開
 如果甘心到盲目去忍耐
 原來由難過化身的由來 拆開過來是愛

 禮盒裡盛載


雨語:(25/12/2004-第45首作品)
   如果親手製作過禮物給別人(特別是喜歡的人),
   就一定會明白這首歌的意思和女主角的感愛。
   無論是織頸巾、弄曲奇餅、朱古力、什至親手畫卡,
   那份禮物都載滿自己的心意。
   一份用心整的禮物,又怎會感動不了別人?
   不過,受者若然不愛你,換來一番冷淡,
   你會選擇放棄,還是繼續將心意傳達呢?
   因為有愛,才會難過;不介意難過,是因為有愛。

刊登時間︰2006-02-03 11:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`迪士尼^^ =]

今日我一早要起身ar=.=............7:40到

好慘.........咁我地就約左8:00係荔景等

去到個陣又未到8:00咁咪食野等lor

then我地食完佢都未到""""""""

好無奈>.<早知就唔洗咁早出門口la

等我sleep多一陣牙嗎...........見到佢個陣都8:35

仲要等埋我[[姑姐]]等左成30分鐘都唔見佢

9點幾個陣先見到佢地................

去到個陣已經有好多人.........=.=好多都係大陸人=.=

咁我地去係咁影相.......但唔係影我地多

係我姑姐多..............我地去左好多地方牙

先睇左一個劇場.........then去玩巴斯光連

我的好少分咋........4千幾~~~但我細佬有3萬幾

then我地去左坐船........睇泰山間屋附近d野

但我feel broing lor.........個個人係自編自導自演

睇完之後去左睇泰山home.............係樹屋好清涼

睇完就食野la........但d野好貴......$45一個飯

$25一隻雞脾=.=.........我仲整到,.........比d熱水整到

隻手紅左.......好痛ar!!!>.<'''>.<'''''

食完去玩過山車.....幾好玩既......玩完有dd頭暈

then又係咁影相.........又埋其他game............

7:00個陣就去左同d人物影相...........影完睇煙花

睇完就buy記念品........buy完就走.

去左葵芳食野......食完go home

好唔掂個人..........好想sleep^^''''

刊登時間︰2006-02-02 12:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`初2 =]

今日都好悶ar ><''><'''今日又係要去牙婆到

好似係第3次la.......今日d姨媽唔左之外

都冇咩唔同......

有2姨媽.....大姨媽.....5姨.....仲有d表姊

最先到個個係5姨.....佢食完野....

就話[[[打麻雀]]]=.=搞到我牙媽好似輸好多><

打左唔多1個幾鐘之後......大姨媽就梨左lu

仲有個[[[大表姊]]]...嗯~

我都好似係1年先見佢地1次....其他日子我係見唔到

then就係[[2姨媽]].....仲有佢2個女

1個同我好fd架.....但我牙媽..好似唔多like

so我都冇叫佢地....係靜雞雞咁笑下lor><''''

冇幾耐佢地就走lu......

嗯.......我好似唔再好似之前咁5 like林x欣

但我都唔想之前個d事再發生多次

so我係唔會同佢做fd....

可能係錯...但好過再比人出賣多1次

^^''''''仲有牙...me上到小說村lu

好開心ar.....唔洗再悶lu...haaaaa@@

刊登時間︰2006-01-30 10:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]