今日我一早要起身ar=.=............7:40到
好慘.........咁我地就約左8:00係荔景等
去到個陣又未到8:00咁咪食野等lor
then我地食完佢都未到""""""""
好無奈>.<早知就唔洗咁早出門口la
等我sleep多一陣牙嗎...........見到佢個陣都8:35
仲要等埋我[[姑姐]]等左成30分鐘都唔見佢
9點幾個陣先見到佢地................
去到個陣已經有好多人.........=.=好多都係大陸人=.=
咁我地去係咁影相.......但唔係影我地多
係我姑姐多..............我地去左好多地方牙
先睇左一個劇場.........then去玩巴斯光連
我的好少分咋........4千幾~~~但我細佬有3萬幾
then我地去左坐船........睇泰山間屋附近d野
但我feel broing lor.........個個人係自編自導自演
睇完之後去左睇泰山home.............係樹屋好清涼
睇完就食野la........但d野好貴......$45一個飯
$25一隻雞脾=.=.........我仲整到,.........比d熱水整到
隻手紅左.......好痛ar!!!>.<'''>.<'''''
食完去玩過山車.....幾好玩既......玩完有dd頭暈
then又係咁影相.........又埋其他game............
7:00個陣就去左同d人物影相...........影完睇煙花
睇完就buy記念品........buy完就走.
去左葵芳食野......食完go home
好唔掂個人..........好想sleep^^'''' |