*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`病左 不安=]

好慘牙>.<

我病左牙.....

今日一起身成個人好熱好熱

我發緊燒牙><””又係咁係到咳

頭痛同頭暈喎

so我冇返到學牙

但我訓到10到就醒左lu

都冇再發燒...

但仲有咳同頭痛頭暈

好辛苦><

一陣又要c醫生....

我最唔like c醫生架嗎

但唔c又怕再發燒....

唉∼我唔再想病lu

咁辛苦.......

 

刊登時間︰2005-11-08 11:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`唉/.... 鬱悶=]

星期日∼我同個fd(quin)去c戲

<再說一次我愛你>.....

d人話幾好睇喎∼but我唔多覺=.=

睇到一半個陣....有d人係到笑

但個到又唔好笑...都唔知佢係咪有問題

then就同quin去buy野啦

佢同我講話珮欣(我小學d fd)

佢用襪交...我咪話好傷自己對food

又話佢扮潮..搞到我o哂嘴囉

then佢又講佢班d人啦(我都識既)

佢話佢地唔多like佢

又話成日都唔理佢同避開佢

其實我都唔多like佢

因為我見佢個陣........

佢係到嗲我...搞到我都有d驚

因為佢係女仔啦....

但又要係到嗲我..

係咁我先驚>.<但又唔可以講

怕佢會唔happy la

so 我係到忍......

quin就好似話佢扮野

我唔多記得......

我都feel有d啦

又可能係佢本身係咁啦

我都唔多清楚.....我都只係見過佢1-2次

quin話如果我同佢一班

我都會頂唔順....

then我c到我個fd(細魚)

但我返佢c唔c到我

佢話c唔到...同唔肯定係咪我

正到我好無奈...

仲有牙∼∼∼我now好似有d病

係咪咳同頭痛(一時時啦)

好慘牙我><冇啦啦病....

刊登時間︰2005-11-07 06:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`星期5 =]

呵...考完試啦︿︿巧開心牙!!

因為唔洗再溫書lu....

d成績都出左好多科

咁呢...就係有英文唔掂其他ok la

今日,係畢業典禮但又要人返...

本來我都想唔返架...叫我牙媽幫我請假

但又醫生証明....搞到我又要返...

咁今日小息個陣我個fd(細魚)佢就同我講話

〔小池徹平〕好靚仔啦...又話好like佢

仲話要25year old前去日本c佢....=.=””

話為佢學日文....搞到我超無奈

then上數學堂啦(數學係我個班主任教)

咁我班主任好好人既又成日同我地玩講下笑咁囉....

咁我上上下堂就同細魚玩啦...

我仲擦左佢個小池徹平個名...

本來佢唔知到架...最衰就係佢轉返過梨..

then佢知到左啦...佢話要我冇得聽書

佢講完之後就勁係到正我啦

我又正返佢..牙sir見到都冇咩野..

玩玩下玩到放學(因為今日放11:02)

咁我怕佢再正啦

咪話”你快d go home la,如果唔係就睇唔到

(我miss係大佬架啦)...我都好想c架

但係又線到做so me冇得c

冇幾耐佢就走左而我咪返home

唉...now又要準備返去學校><

刊登時間︰2005-11-04 02:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]