|
|
*'`病左 =] |
好慘牙>.<
我病左牙.....
今日一起身成個人好熱好熱
我發緊燒牙><””又係咁係到咳
頭痛同頭暈喎
so我冇返到學牙
但我訓到10到就醒左lu
都冇再發燒...
但仲有咳同頭痛頭暈
好辛苦><
一陣又要c醫生....
我最唔like c醫生架嗎
但唔c又怕再發燒....
唉∼我唔再想病lu
咁辛苦.......
|
| 刊登時間︰2005-11-08 11:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
*'`唉/.... =] |
星期日∼我同個fd(quin)去c戲
<再說一次我愛你>.....
d人話幾好睇喎∼but我唔多覺=.=
睇到一半個陣....有d人係到笑
但個到又唔好笑...都唔知佢係咪有問題
then就同quin去buy野啦
佢同我講話珮欣(我小學d fd)
佢用襪交...我咪話好傷自己對food
又話佢扮潮..搞到我o哂嘴囉
then佢又講佢班d人啦(我都識既)
佢話佢地唔多like佢
又話成日都唔理佢同避開佢
其實我都唔多like佢
因為我見佢個陣........
佢係到嗲我...搞到我都有d驚
因為佢係女仔啦....
但又要係到嗲我..
係咁我先驚>.<但又唔可以講
怕佢會唔happy la
so 我係到忍......
quin就好似話佢扮野
我唔多記得......
我都feel有d啦
又可能係佢本身係咁啦
我都唔多清楚.....我都只係見過佢1-2次
quin話如果我同佢一班
我都會頂唔順....
then我c到我個fd(細魚)
但我返佢c唔c到我
佢話c唔到...同唔肯定係咪我
正到我好無奈...
仲有牙∼∼∼我now好似有d病
係咪咳同頭痛(一時時啦)
好慘牙我><冇啦啦病.... |
| 刊登時間︰2005-11-07 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`星期5 =] |
呵...考完試啦︿︿巧開心牙!!
因為唔洗再溫書lu....
d成績都出左好多科
咁呢...就係有英文唔掂其他ok la
今日,係畢業典禮但又要人返...
本來我都想唔返架...叫我牙媽幫我請假
但又醫生証明....搞到我又要返...
咁今日小息個陣我個fd(細魚)佢就同我講話
〔小池徹平〕好靚仔啦...又話好like佢
仲話要25year old前去日本c佢....=.=””
話為佢學日文....搞到我超無奈
then上數學堂啦(數學係我個班主任教)
咁我班主任好好人既又成日同我地玩講下笑咁囉....
咁我上上下堂就同細魚玩啦...
我仲擦左佢個小池徹平個名...
本來佢唔知到架...最衰就係佢轉返過梨..
then佢知到左啦...佢話要我冇得聽書
佢講完之後就勁係到正我啦
我又正返佢..牙sir見到都冇咩野..
玩玩下玩到放學(因為今日放11:02)
咁我怕佢再正啦
咪話”你快d go home la,如果唔係就睇唔到
(我miss係大佬架啦)...我都好想c架
但係又線到做so me冇得c
冇幾耐佢就走左而我咪返home
唉...now又要準備返去學校>< |
| 刊登時間︰2005-11-04 02:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | »
|