*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`死得了]] =]

我今次慘了.....我要交電腦既個一份功課..

我交不到....要記一個[[缺失]].....

我有叫人幫我做的...因為我不懂做

所以我叫某人幫我整la...

佢話好的....放學之後佢有去到電腦室做的

但佢好似不懂做的 ....做了好耐....

佢最後都係冇做到......

我唔想記缺點牙.....點算好...

明天一定記的...我又做不到...><

今次一定死得了...比我牙媽話死....

一定唔會比錢我出街的....咁我死得了

刊登時間︰2006-03-02 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`鬥魚II.... =]

我又睇左鬥魚II lu...同我之前睇個一套唔一樣

係第2集...但今集我覺得比較似係第一集

因為佢講既野係第一集既一件插曲...

唔同既係比較詳細d.....睇完哂之後

我明哂我之前睇唔明既個d地方^^''''

我可以話識打排球la....上堂既PE...miss教的

但都係saii-fish既功勞牙...

miss講完之後要我地自己試下打...因saii-fish係排球隊

所以我一打得唔好...佢就會講我知...^^好似教練咁

但個2堂佢自己就冇咩打到...因為我唔識打

好多時都係打唔到....so佢都冇咩點打

but  thx saii-fish!~

但個一日我地好慘牙....比miss羅罰><

佢罰左我地2個小息仲有lunch

lunch要係學校食....但學校d野好唔好食牙><

唉.....講起個排我地好唔掂....日日都比佢見到

then就比佢罰=.=....以後都係小心d

我唔想再比佢罰小息,.....@@

刊登時間︰2006-02-26 03:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`好討厭>.<''' =]

今日我好無奈lor................=.=''''

我好多時都有話]]'''腳子個班人[[''.....

佢地真係好討厭好討厭lor....

冇啦啦成日望住哂....then又係到講我同細魚

我覺得佢地好似'''嘈''''我同細魚lor

係唔係真....但我聽到應該好似係....想嘈我同saii-fish

saii-fish都知牙....但冇咩野...仲係到講笑

話我地一人對佢地2個......都掂la...

唉....我冇話可說....>.<我都唔知點好

我唔怕佢地.....但好無奈lor...要嘈應該快牙嗎

係到講......都知唔知佢地悶唔悶

之前我都好唔like佢地......但都咁耐

我now都冇話佢地la....我同saii-fish都知佢地always講我地

我都冇講過野....仲要成日望住我....

冇野都變到有野la.....

但saii-fish仲係好冷靜....遲下頂唔順個個可能係佢

到時就慘lu....佢發火都唔係好玩的..=w=

真係好希望好希望可以唔洗再見到佢地**所有人**

咁就最最最最最最最好....^o^

刊登時間︰2006-02-21 09:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]