|
|
| *'`死得了]] =] |
我今次慘了.....我要交電腦既個一份功課..
我交不到....要記一個[[缺失]].....
我有叫人幫我做的...因為我不懂做
所以我叫某人幫我整la...
佢話好的....放學之後佢有去到電腦室做的
但佢好似不懂做的 ....做了好耐....
佢最後都係冇做到......
我唔想記缺點牙.....點算好...
明天一定記的...我又做不到...><
今次一定死得了...比我牙媽話死....
一定唔會比錢我出街的....咁我死得了
|
| 刊登時間︰2006-03-02 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`鬥魚II.... =] |
我又睇左鬥魚II lu...同我之前睇個一套唔一樣
係第2集...但今集我覺得比較似係第一集
因為佢講既野係第一集既一件插曲...
唔同既係比較詳細d.....睇完哂之後
我明哂我之前睇唔明既個d地方^^''''
我可以話識打排球la....上堂既PE...miss教的
但都係saii-fish既功勞牙...
miss講完之後要我地自己試下打...因saii-fish係排球隊
所以我一打得唔好...佢就會講我知...^^好似教練咁
但個2堂佢自己就冇咩打到...因為我唔識打
好多時都係打唔到....so佢都冇咩點打
but thx saii-fish!~
但個一日我地好慘牙....比miss羅罰><
佢罰左我地2個小息仲有lunch
lunch要係學校食....但學校d野好唔好食牙><
唉.....講起個排我地好唔掂....日日都比佢見到
then就比佢罰=.=....以後都係小心d
我唔想再比佢罰小息,.....@@ |
| 刊登時間︰2006-02-26 03:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`好討厭>.<''' =] |
今日我好無奈lor................=.=''''
我好多時都有話]]'''腳子個班人[[''.....
佢地真係好討厭好討厭lor....
冇啦啦成日望住哂....then又係到講我同細魚
我覺得佢地好似'''嘈''''我同細魚lor
係唔係真....但我聽到應該好似係....想嘈我同saii-fish
saii-fish都知牙....但冇咩野...仲係到講笑
話我地一人對佢地2個......都掂la...
唉....我冇話可說....>.<我都唔知點好
我唔怕佢地.....但好無奈lor...要嘈應該快牙嗎
係到講......都知唔知佢地悶唔悶
之前我都好唔like佢地......但都咁耐
我now都冇話佢地la....我同saii-fish都知佢地always講我地
我都冇講過野....仲要成日望住我....
冇野都變到有野la.....
但saii-fish仲係好冷靜....遲下頂唔順個個可能係佢
到時就慘lu....佢發火都唔係好玩的..=w=
真係好希望好希望可以唔洗再見到佢地**所有人**
咁就最最最最最最最好....^o^ |
| 刊登時間︰2006-02-21 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 52 | »
|