|
|
| *'`[[紅雨__* =] |
電腦整好LU**都算___
佢時好時壞的____> <'''
唉唉唉**今日上ART個陣有了紅雨
但學校又唔比人走**連LUNCH都冇得出去食
= ='''等左好耐都唔見有得食
我同牙魚去左BUY LUNCH___
食左個三文治加埋飲埋個APPLE汁
都算OK LA**之後有一陣陣的臭味
臭死人-0-''''_____等放學先冇咋***
仲有一個星期**考試LU_____
我會加油的**))
|
| 刊登時間︰2006-06-02 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'```唉]] =] |
唉....我個電腦壞了 > <'''我唔識整牙..
都唔知點算....NOW只好用住我細佬個個先
而我幾時先可以用返自己既電腦我都唔知
所以呢排都上唔到MSN....
> <'''早知YESTERDAY就唔整個日記LA
整完就HAND......
希望我個電腦快D整返.... |
| 刊登時間︰2006-05-28 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`**無奈]] =] |
今日牙魚冇返 > <'' 病左
但我後來知道她是故意的.\ _____ /.完全不知可以點
算了___到左LUNCH好在有[[肥婆]]同我一齊
唔係**我便會1個人的 > <'''
THX 哂**陪左我__雖然她都是有原因的
放左學]]我同牙婷去BUY家政D野___
唉唉唉**真係好黑仔的___因為咩都BUY唔到
行左好耐先BUY到= ='''
好討厭好唔想再返學LA)))))D人個個都好CHEAP
牙魚同牙梁9當然不是!!!!
.\ __________ /. `憎死姣婆12 |
| 刊登時間︰2006-05-24 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 52 | »
|