|
|
| *'`*'`考試2=] =] |
YESTERDAY考左中文__
都算難牙*'`課內既唔識=]課外都唔多識
唉___到左ENG DICT__SEEN都肥左LU
UNSEEN唔洗講LA...都唔識
ENG LISTENING仲衰___之前個D還可以
但最尾個到___我做唔到=]差唔多成頁冇做到
今日考EPA___有好多牙*'`溫死人=]
唉____好在呢科都算識*'`不過有D唔明
ENG COMP仲衰衰衰 > <'''
都唔識___唉*又肥左LU'`
好怕牙> <''''希望聽日個好EASY LA''=]
|
| 刊登時間︰2006-06-13 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`*'`考試=] =] |
[='`唉___聽日考試LU*
2個星期到的考試*'`> <'''
嗯*=]呢幾日都有雨牙''''
希望聽日唔會有雨LA*)))))
因為如果太大雨的話____好難返學的=]*'`
如果掛到紅雨就話唔洗返*'`=]
*'`'`[___但如果係微微雨我覺得冇咩所謂
仲有*(((((希望聽日份卷唔好咁深LA*'`
如果唔係我會唔識的*'`
*`[=加油加油加油!!!!! |
| 刊登時間︰2006-06-11 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-06-08 =] |
今日上中史個陣好好笑*'`=]
咁本我同'`梁9*牙魚傾計LA
但傾傾下____係到玩D手指=]*'`梁9好勁的
可以係咁整D手指____之後又唔知點解講到條[利]
THEN我後面個個男仔__又好似聽到
THEN一齊係到講*'`____話咩捲[利]
話有個男仔整到__我地叫佢整`']=
牙魚突然話咩一邊玩[利]__一邊轉個頭
笑到我地講到野.....*V*''
之後個MISS見到話我今日心散.....
= ='''____之後打鐘到MATHS堂....
唉唉唉*'`=]大考就到LA....仲有1日
有點點害怕*=] 點算... |
| 刊登時間︰2006-06-08 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 52 | »
|