*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`happy brithday =]

聽日係QUIN既生日,,,*'`

因為聽日我會出左去成日*'`'

所以,,就NOW打日記____

順道同佢SAY HAPPY BRITHDAY?!

同QUIN識左好耐牙

但都係會吵架'`'`

不過都唔會太嚴重?!好快就冇事

^    ^''最後都係個句

TO:QUIN

HAPPY BRITHDAY?!>3<

BY:YAN

 

刊登時間︰2006-08-01 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`2006-07-31 =]

今日同QUIN去左睇排球比賽,,

行左好耐先到AR*'`'

真係熱都熱死,,,

去到,,睇女仔打先=]唔係好好睇

因為太屎LU*好快就輸左

到左6點到LA,,,,先睇男仔打=]*'`'

好鬼掂AR,,,好好睇

佢地打得好大力*'`'-0-''

但佢地出界都接到AR,,,?!___

利害利害,,,

刊登時間︰2006-07-31 08:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`2006-07-30 =]

呼,,,有好幾日冇打日記LU*

我本來想用XANGA的''

但仲未整好AR,,,太過簡單LU,,

仲有AR,,,本來想張呢個板

改改佢的'`'**但搵唔到D圖=]

所以只能遲下先算了>   <

前幾日,,,陪了QUIN去睇排球

都算好睇AR*'`'D 人都勁AR

不過睇左成日我都有點點悶,,,,,,,

可能我唔係好識打LA..

如果有下次的話,,,*我諗我都會想去睇的

 

刊登時間︰2006-07-30 02:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]