|
|
| *'`happy brithday =] |
聽日係QUIN既生日,,,*'`
因為聽日我會出左去成日*'`'
所以,,就NOW打日記____
順道同佢SAY HAPPY BRITHDAY?!
同QUIN識左好耐牙
但都係會吵架'`'`
不過都唔會太嚴重?!好快就冇事
^ ^''最後都係個句
TO:QUIN
HAPPY BRITHDAY?!>3<
BY:YAN
|
| 刊登時間︰2006-08-01 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-07-31 =] |
今日同QUIN去左睇排球比賽,,
行左好耐先到AR*'`'
真係熱都熱死,,,
去到,,睇女仔打先=]唔係好好睇
因為太屎LU*好快就輸左
到左6點到LA,,,,先睇男仔打=]*'`'
好鬼掂AR,,,好好睇
佢地打得好大力*'`'-0-''
但佢地出界都接到AR,,,?!___
利害利害,,, |
| 刊登時間︰2006-07-31 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-07-30 =] |
呼,,,有好幾日冇打日記LU*
我本來想用XANGA的''
但仲未整好AR,,,太過簡單LU,,
仲有AR,,,本來想張呢個板
改改佢的'`'**但搵唔到D圖=]
所以只能遲下先算了> <
前幾日,,,陪了QUIN去睇排球
都算好睇AR*'`'D 人都勁AR
不過睇左成日我都有點點悶,,,,,,,
可能我唔係好識打LA..
如果有下次的話,,,*我諗我都會想去睇的
|
| 刊登時間︰2006-07-30 02:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 52 | »
|