*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`2006-07-25 =]

睇了反斗車王**'`'`'

感覺還可以吧__還算好睇

但都有點點悶場

個結局不錯=]我都幾LIKE

唉'`'`NOW又HOT又BORING  =        =

唉唉**呢個暑假真係好悶

又好似火爐甘HOT

出街又不是__不出又悶-V-

---------------------------------------

好討厭這一個的我

 

刊登時間︰2006-07-25 10:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`2006-07-23 =]

一星期又過了**=]

仲有一個星期就是8月了

發覺自己未能真的忘記他***

看見跟他有關的

總是會有心痛的'`''`*

可能我根本沒有甘堅強吧?!

如果我從沒有遇上他

也許我活得更快樂

但同時也失去了一個知己

到底是好的還是壞的

我不想再去想了_______

但我也沒有方法做回2年前的我

有什麼方法可以忘記過去

也許我能失憶便好了

不是嗎?!*

刊登時間︰2006-07-23 11:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`2006-07-21 =]

今日MEI打比我**

話 [聽日要返教會的]我完全忘了

聽到佢失望甘話算了

好似覺得自己又做錯了___

佢一直對我好好AR

但我就 -O-'''是我做錯嗎?!

講真*'`我想聽日佢會講的=]__

而我根本就唔可以去接受

再次聽到的事

的確___又是因為他?!點解?!我總係甘

好討厭呢個我?!?!*

牙MEI真的SOR__唔係因為仲愛

只是不想傷再次流血

是我太自私了

刊登時間︰2006-07-21 06:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]