|
|
| *'`2006-07-25 =] |
睇了反斗車王**'`'`'
感覺還可以吧__還算好睇
但都有點點悶場
個結局不錯=]我都幾LIKE
唉'`'`NOW又HOT又BORING = =
唉唉**呢個暑假真係好悶
又好似火爐甘HOT
出街又不是__不出又悶-V-
---------------------------------------
好討厭這一個的我
|
| 刊登時間︰2006-07-25 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-07-23 =] |
一星期又過了**=]
仲有一個星期就是8月了
發覺自己未能真的忘記他***
看見跟他有關的
總是會有心痛的'`''`*
可能我根本沒有甘堅強吧?!
如果我從沒有遇上他
也許我活得更快樂
但同時也失去了一個知己
到底是好的還是壞的
我不想再去想了_______
但我也沒有方法做回2年前的我
有什麼方法可以忘記過去
也許我能失憶便好了
不是嗎?!* |
| 刊登時間︰2006-07-23 11:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-07-21 =] |
今日MEI打比我**
話 [聽日要返教會的]我完全忘了
聽到佢失望甘話算了
好似覺得自己又做錯了___
佢一直對我好好AR
但我就 -O-'''是我做錯嗎?!
講真*'`我想聽日佢會講他的=]__
而我根本就唔可以去接受
再次聽到他的事
的確___又是因為他?!點解?!我總係甘
好討厭呢個我?!?!*
牙MEI真的SOR__唔係因為仲愛他
只是不想傷再次流血
是我太自私了 |
| 刊登時間︰2006-07-21 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 52 | »
|