|
|
| *'`2006-07-20 =] |
好悶好悶好悶?!?!**
悶死了____又熱=]-V-
日日係HOME就快做化石了_____]=
想出行街街
但又冇人得閒*'`'`
我要是再在家好快就會悶死的
HELP?!?!?!> . <
----------------------------------------
我不可再依賴了**=]
一人也可以堅定得行嗎?!?!
不知道-V-''''
也是應GROW UP的時間吧?!
---------------------------------------
用*獨特'`的關鍵字眼 我搜尋著世界
]只想找到一個空間[ 佈置我的宣言
|
| 刊登時間︰2006-07-20 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-07-18 =] |
星期一陪了[''久美子'']去整HAIR
我等了4個鐘-V-坐到個PAT好痛牙___
久美子**整完之後
個個人同佢整左好多野係個頭牙
我見到都想嘔-3-
不過佢整完都幾令女AR *V*
今日好悶牙__久美子又冇ON到
想搵人玩個GAME都唔得LU**=]
唉唉唉....SO BORING?!?!T^T___
-----------------------------------------------
做回一條平衡線?!
永不再相撞*'`'`過去的
就是一場美麗卻不會實現的夢
但願我能做到!?!?*V*
--------------------------------------------------
|
| 刊登時間︰2006-07-18 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-07-16 =] |
我幾日冇打日記LU*-O-
我想打的___但又唔知點解唔記得
嗯**星期5去左電直=]
個個人整到我牙___又電到我**
不過整完都OK LA=]'`
THEN第2日我陪AR KA___
睇下邊到電平__'`**
HIT HAIR個到都唔平的
但好...另外一間就平但唔好'''
等佢決定左我會去陪佢AR____ |
| 刊登時間︰2006-07-16 06:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 52 | »
|