|
|
| *'`'`*完了___ =] |
呼___考試完了'`D要背既科目都無哂*
的番[*中文ORAL___
我今日考既*'`中史=]___我都有唔識AR
唉唉'`*__今次都唔易既
牙縈話:中2要背既野仲難過中1
我百分百認同的__過往要背都算易AR
但NOW係背左'`'*轉過頭又是忘記了__
不過都完左_我都算盡左力
NOW我等待放假__後日就對卷=]*'`
7月7一到我就放假LU**想到都開心AR
|
| 刊登時間︰2006-06-21 03:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`*`[=英文 =] |
今日考英文___都係唔識'`=]
**又睇唔明___
唉____都估會唔合格的=]
THEN到左ENG ORAL'`'*
真是倒楣=]*D野咁Q難___又唔識讀
唉唉___講左陣又唔多1秒
考完ˍˍˍˍ我就等牙縈______
佢都話唔識> <''
我地去左都會LA__行到一間野到
牙縈想去睇___點知..........
發生一件好好好笑的事
係咩事____我唔講LU'`'`一陣比人掐死 ^ ^'''
聽日考中史__上次份卷勁難
希望今次會容易D LA.. |
| 刊登時間︰2006-06-20 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`'`(((為你打氣___ =] |
得你一個可寵壞我 牽你手怎麼算是傻
沒有想得那麼多 得我一個都差不過 艱苦經過必須走過
還是我未成熟過 年年日夜來探訪 我躺在失戀的病床
不需要化妝 誰在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還很請你 能挨下去 我再帶你看月光
全因你 不捨不棄 更費盡心機
但我未愛得起 我很需要你
來為我打氣 以逐漸做對的浪漫串起
感激得你 我站得起 誰來伴我做這小把氣
維護我仍全是你 直到最後一口氣#
得我一個都撐不過 艱苦經過必須走過
還是我未成熟過 年年日夜來探訪 我躺在失戀的病床
不需要化妝 誰在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還很請你 能挨下去 我再帶你看月光
全因你 不捨不棄 更費盡心機
但我未愛得起 我很需要你
來為我打氣 以逐漸做對的浪漫串起
感激得你 我站得起 誰來伴我做這小把氣
維護我仍全是你 直到最後一口氣
(無論我到了那樣年紀 認會那麼的使我記起)
全因你 不捨不棄 更費盡心機
但我未愛得起 我很需要你
來為我打氣 以逐漸做對我都一一記起
感激得你 我站得起 誰來伴我做這小把氣
維護我仍全是你 直到最後一口氣
|
| 刊登時間︰2006-06-19 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 52 | »
|