*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`2006-09-07 =]

嗯?!呢幾日返學玩得都OK開心的

多左D FD LA,,食飯個陣成大班人

嗯?!有氣氛D,,^^

呢幾日好似過得好似過得好快的

搞到我以為又過左個星期=    =''

不過今年我感到有點點壓力,,,,

可能係因每個MISS,,AR SIR都係到

D分有重要,,,影響有幾大等

不過我都會盡力的?!?!

只要盡了力,,結果是怎麼

也不會慚愧吧?!?!

------------------------------------------

誰人也是有缺點的

而做朋友的也只可接受吧

不是嗎?!?!

刊登時間︰2006-09-07 06:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`2006-09-01 =]

今日開學LU*'`'嗯?!要好早起身

唉,.,好辛苦牙,,甘早醒

我去左F.3B班,,唔LIKE[3B]''個名

仲有,,個個MISS做左我班主任

唉?!想係第2個做/ . \''

班D人冇點變,,多左幾個女仔,,

但都是相識的=]*'`

---------------------------------------------

什麼都不再想了?!

是但吧*'`想太多令自己心煩,,

刊登時間︰2006-09-01 04:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`2006-08-27 =]

嗯,,仲有4日就要返學LA*'`暑假完LU'

我發覺我的朋友們都用左XANGA''

我都想用的,,但整完之後.,

又唔LIKE,,,SO用返QOOZA''

唉'`,,無奈?!?!

---------------------------------------------

淚有點鹹有點甜
你的胸膛吻著我的側臉
回頭看踏過的雪
慢慢融化成草原
而我就像你 
沒有一秒
曾後悔

愛那麼綿那麼黏
管命運設定要誰離別
海岸線越讓人流連
總是美得越蜿蜒
我們太倔強
連天都不忍再反對

深情一眼摯愛萬年
幾度輪回戀戀不滅
把歲月鋪成紅毯
見證我們的極限
心疼一句珍藏萬年
誓言就該比永遠更遠

要不是滄海桑田
真愛怎麼會浮現

刊登時間︰2006-08-27 11:07 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]