|
|
| *'`2006-09-07 =] |
嗯?!呢幾日返學玩得都OK開心的
多左D FD LA,,食飯個陣成大班人
嗯?!有氣氛D,,^^
呢幾日好似過得好似過得好快的
搞到我以為又過左個星期= =''
不過今年我感到有點點壓力,,,,
可能係因每個MISS,,AR SIR都係到
D分有重要,,,影響有幾大等
不過我都會盡力的?!?!
只要盡了力,,結果是怎麼
也不會慚愧吧?!?!
------------------------------------------
誰人也是有缺點的
而做朋友的也只可接受吧
不是嗎?!?!
|
| 刊登時間︰2006-09-07 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-09-01 =] |
今日開學LU*'`'嗯?!要好早起身
唉,.,好辛苦牙,,甘早醒
我去左F.3B班,,唔LIKE[3B]''個名
仲有,,個個MISS做左我班主任
唉?!想係第2個做/ . \''
班D人冇點變,,多左幾個女仔,,
但都是相識的=]*'`
---------------------------------------------
什麼都不再想了?!
是但吧*'`想太多令自己心煩,, |
| 刊登時間︰2006-09-01 04:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-08-27 =] |
嗯,,仲有4日就要返學LA*'`暑假完LU'
我發覺我的朋友們都用左XANGA''
我都想用的,,但整完之後.,
又唔LIKE,,,SO用返QOOZA''
唉'`,,無奈?!?!
---------------------------------------------
淚有點鹹有點甜
你的胸膛吻著我的側臉
回頭看踏過的雪
慢慢融化成草原
而我就像你
沒有一秒
曾後悔
愛那麼綿那麼黏
管命運設定要誰離別
海岸線越讓人流連
總是美得越蜿蜒
我們太倔強
連天都不忍再反對
深情一眼摯愛萬年
幾度輪回戀戀不滅
把歲月鋪成紅毯
見證我們的極限
心疼一句珍藏萬年
誓言就該比永遠更遠
要不是滄海桑田
真愛怎麼會浮現
|
| 刊登時間︰2006-08-27 11:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 52 | »
|