*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`2006-09-22 =]

?!今日第1個小息,,,

我同牙縈去左家政室*'`'

拎yesterday整的芝士cake?!!?

拎完去GEOG RM上堂  =     =''

上上下,,個MISS話我個蛋糕好令

但其實不是我整的  =    =''

唉?!!?都不算是,,我想整*'`

但有人搶梨做,,OK甘算了*]]

SO我有點點慚愧/.\''

THEN小息上班房食,,有人問我拎

唉?!?本不想比的,,,但我都係比一個佢

太大方LA?!!?*V*算**但真的OK好食

THX整個個同學,,^  ^?![雖佢不會知道]

------------------------------------------

牙縈提醒左我?!我班有幾個

[[由精英轉過來的]]

要再拎第1,,真的好困難,,?!

點算  =    =?!!

--------------------------------

也許真的要放棄了

刊登時間︰2006-09-22 05:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




*'`2006-09-21 =]

唉!?我好想訓睡AR,,,   =     ='''

但我一陣仲要出去?!?!

所以訓咩,,,都冇得訓?!

我十分期待星期6的來臨*'`'`

我可以訓得比較足夠!?!?

可能是自己給自己太大壓力,,,

令自己真的好辛苦?!?!

到底是應[早早的想未來]OR[遲D才想]

才是對的?!唉?!煩惱太多了

---------------------------------------

到底我在做什麼!?!?!

所做的是對還是錯?!!?

 

 

刊登時間︰2006-09-21 06:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




*'`關心妍(終點)*'`劇場板]] =]

男:我問你丫,,,你鍾唔鍾意地中海GE男人呀?
女:點解無端端咁問GE?
男:你聽埋我講先啦..咁你係咪好討厭有肚腩GE中年男人呀?
女:你條友丫,,,唔好玩啦,,做咩呀?
男:其實我係想問你呢?!你願唔願意一直O係我身邊睇住我變成地中海有肚腩GE男人?!
到左果陣時,,,你都已經變成有皺紋又平胸GE呀婆...
不過我都好想O係你身邊照顧你'`'唔洗好長,一世就夠啦!

回到我們開始的地點
還記得那一次也是雨天
你緊緊地把我抱在懷裡面

女:即使聽過一千次虛假GE我愛你,,,
我依然希望**第一千零一次,,,係真O架?!

說你會一直愛我到永遠
諾言還是敵不過時間


女:個個女人究竟係邊個呀?你話你愛我,,
點解要咁對我呀?!原來愛一個人係咁架?!
男:喂?!你第一日玩哩個遊戲呀,,感情係咁架啦,,我同左你咁耐,,乜都厭啦!!
我對你冇哂感覺架啦!! 你話...
女:我憎死你呀

轉眼間愛已經走到終點
無法面對你的借口和欺騙
我看到了你親吻她的臉

*我的世界一天一點為你改變你沒發現
我所有的付出你看不見
我閉上我的眼 最後一次吻你的臉
你真愛過我就不要說抱歉

我的愛一天一點在你的世界裡擱淺
我已明白愛情有多危險
祇要過了今天 就會愛自己多一點
我的世界裡不會再有你的誓言*

女:點解你唔可以比我個心踏實D姐?
你話你唔鍾意我哩樣..你唔鍾意我果樣...我都去改!
我愈係愛你..我愈要將自己GE無理取鬧放O係心入面...
係因為愛你呀!我唔想困住你...我諗得好清楚..我決定放開你!
男:或者離開可以令一切變得更加簡單..令一切再重新被原諒GE理由..然後.....再去重新開始
女:原來我地一直o係命運GE掌握裡面..
我地輸比冇辦法改變GE人生...輸得...真係好澈底.......

諾言還是敵不過時間
轉眼間愛已經走到終點
無法面對你的借口和欺騙


女:喂?<BR>喂...你快d黎醫院啦...佢....佢可能唔得啦!

我看到了你親吻她的臉
我的世界一天一點為你改變你沒發現


女:點解呀...點解會咁o架...你做咩咁傻呀...你做咩呃我呀..
點解你唔可以比我好好咁陪埋你最後呢段時間呀...
男:對唔住呀...信我呀...我...愛...你...
女:...唔好呀...你唔好掉低我呀...唔好呀...


我所有的付出你看不見
我閉上我的眼 最後一次吻你的臉
你真愛過我就不要說抱歉
我的愛一天一點在你的世界裡擱淺
我已明白愛情有多危險
祇要過了今天 就會愛自己多一點
我的世界裡不會再有你的誓言


男:當你睇到呢封信ge時候..或者我已經去左另外一個世界...
對唔住...請你原諒我...我知道我好自私..
我用我地ge幸福黎做賭注...但係我冇後悔過...
我亦都知道你一定會支持我...相信我...我真係好愛你...
如果有下一世ge話,我一定會比到幸福你!

女:原來時間一直都冇等我...係你...忘記左帶我走

-------------------------------------------------------

 

 

刊登時間︰2006-09-17 01:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]