|
|
| *'`2006-08-21 =] |
今日同quin睇了,,[魔蟲口入]?!*'`
嗯,,,開頭的時候還以為是好恐怖的*'`
但又不是,,只是核突但又好好笑
[核突]係佢D聲音,,同埋圖面,,
[好笑]係佢地D人既對話,,
整體梨講,,都唔錯牙?!都好睇
不過我最想睇的是[日本沉沒],,?!
真的好想睇喔,,但沒有錢了
所以冇得睇?!> <
--------------------------------------
唉,,也許不該有期待的,!?
|
| 刊登時間︰2006-08-22 10:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-08-18 =] |
今日同出去左KF*'`
嗯,,食左好多野,,好飽AR
食完,,等埋牙縈__再行多陣都GO HOME
之後上左QUIN HOME,,
之後落去BUY雪條,,,
行到一半,,QUIN佢[仆街]
我都唔明,,佢次次行都係出事的
我又冇事,,- -''
嗯,,不過行KF真的好悶?! |
| 刊登時間︰2006-08-19 12:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`2006-08-15 =] |
今日同QUIN出左FK*'`
睇左[死亡筆記],,都OK LA'`
不過仲要等到11月先有得睇結局
不過我唔係好明*'`
夜神月為左掩飾自己既罪行
連自己女友都殺?!*'`
嗯,,有點恐怖?!
睇完去左食野,,食完就行陣
但冇咩好行的?!
最後都快快甘回家- -''
|
| 刊登時間︰2006-08-16 10:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 52 | »
|