|
|
| *'`'`[-最後一日*'` =] |
今日係我最後一日返學LU*'`
因為之後我放假LA-]*'`^ ^
返到班房之後___係熱死左-0-'''
THEN AR SIR派成績表___通告個D
今次成績我係退步了'`**
唉唉___算吧=]`'
之後去左禮堂___因太悶了'`**
我同牙縈都SLEEPING*'`點知AR SIR叫醒左
個校長係咁講__HELP!!!!悶死了
到了最後'`*我班AR SIR拎獎*係最佳班主任獎*
其實我都幾LIKE佢做我班班主任的
對我地實在太好了___'`*^ ^
|
| 刊登時間︰2006-07-08 11:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`*'`[-再見灰姑娘=] =] |
今日我都仲要返學的*'`
返11:15分__睇一個音樂劇*'`
[-'`我之前都幾期待的___
因為"應該"會幾好睇吧!?
睇完之後FEEL幾好笑AR____
而個D人唱既歌都幾好聽AR'`**
THEN我就同QUIN返左小學'`=]*
因為小學D FD叫我地返''*]`='
返左去之後__*`牙SIR講D好好笑既LA
笑到我死*'`=]不過返到去
感覺'`'陌生了]*__唔似之前)))) |
| 刊登時間︰2006-07-08 11:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`'`*鬼域__=] =] |
今日我約左QUIN同我睇[''鬼域'']
我到左KF之後__QUIN仲未到*'`
((((我就係到等佢__
點知有雨__QUIN淋到濕哂 = =''
佢話一陣就乾..*'`
我地睇個陣*'`開頭係好恐怖___
無啦啦整D野出梨__嚇死我
但中段就好悶LOR..= =''
個結局我係睇唔明的=]*`'`唉唉
我地睇完之後同牙QUIN食野___
THEN行左一陣__見到我學校D人*'`'`=]
仲有小學個D__行到1點幾GO HOME...
|
| 刊登時間︰2006-07-05 02:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 52 | »
|