|
|
| *'`*'`完了=] =] |
今日係星期5AR___好開心!!!
因為考試都算完左1大半*'`'`=]
[=NOW仲有下個星期1到星期4___
過埋星期4就完了___^ ^
今日D卷都算OK LA.=]'`'`
中文作文唔洗點用腦的______
但地理都還可以吧!!!
--------------------------------------------
還有*'`SORSOR牙___細魚!!!
我冇利用你的 > <'' __*只是想人陪我咋
SORSOR__*'`仲有QUIN牙
星期1唔唱K是我不對____SORSOR.=]
唉唉__總之2位FD*'`'`[=都是我不對
|
| 刊登時間︰2006-06-16 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`*'`_QUIZ=] =] |
今日考MATHS同PTH____'`=]
MATHS好難____我都唔係好識'`*
唉唉唉____呢拜可是會肥佬*=]
'`'`我好唔想牙___因為之前咁多次都只係的1次合格
希望今次會合格LA___有50分都好 > <
PTH仲唔洗講LA=]用左15分鐘做完
因為我都唔識*'`'`亂咁梨
--------------------------------------------------------
[=*'`好討厭個D人LOR=]
事實明明唔係咁LOR___自己係到亂咁講
真係希望呢D人快D死哂佢=]
都唔明點解我身邊仲會有呢D甘既人LOR!!!! |
| 刊登時間︰2006-06-15 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`*'`考試3=] =] |
今日考*'`I.S同電腦____=]
I.S唔係好識AR=]
又係好明D問題問咩___
亂咁答__=]點都會有點點分數既
到電腦的30分鐘考
*'`[=開始個陣我以有好多野WRITE
點知都唔算多=]可惜我冇咩背到書
只係睇左幾睇__同靠上次D記憶
((((因為有D之前都出過LU*
但係我都答左錯.....> <''
好了*'`聽日MATHS同PTH
MATHS唔知得唔得__=]
*'`PTH就一定唔得的___因為我都唔識 |
| 刊登時間︰2006-06-14 01:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 52 | »
|