今日係愚人節ar....我本來以為今日*應該'''唔會比人玩的
但結果不是的**我有個fd la...佢係msn hi 我]]]
佢同我講``佢話佢比佢屋企人趕左出梨= =....
話要[[`3日先可以返home woo.....
個陣我又唔記得今日係愚人節***我相信左佢
then佢同我講**愚人節快樂**我先知道我比人玩了 > <''''
仲要是''''''第14個''''''中了她的陰謀______我太笨了@ @''''
幸好都只是比''1''人玩______如果唔係我今日可能會中好多人的**陰謀]]
我就快要**From Test``了_____我都只是溫了一科-----中文'''
其他的我連看也未看過- 0 -'''''我班'''原來'''都有好多人已經開始溫書了
所以我都要努力努力的溫習 ^ ^''''但我有d科目都是不太懂**]]]]
特別是'''英文''''今次都不知點算好了_____但From Test完之後```
返多幾日我地就好像要放假了***大約放10日到我都不太清楚> x < ''''
希望今次From Test既成績不會太差 =u='''' |