*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`**楊丞琳___左邊歌詞]]] =]

[[*__左邊'''

總是 忍不住寂寞掉下 眼淚 你才會給安慰
擔心 [[`短暫的晴天__ 隨時 都可能 被陰霾收回
等待 有機會最壞也最 甜美 我樂觀卻疲憊
因為 太怕失去你 所以連**快樂__裡 都裝滿悲傷

你 不曾發覺 你總是用右手 牽著我
但是心卻跳動 在左邊
你和我之間 的遙遠 永遠隔著親切 愛少的可憐
伸出 右手 想陪著你 向前走
感受 你愛我的心跳在左邊
那麼深深 愛你的我 相信你會了解 (你一定 看的見)

總在 埋怨過你的冷漠 之後 又急著說抱歉
彷彿 向疏遠的你 乞求一點體諒 都是我不對
結果 有可能最美也最 可悲 我做好準備
也許 太自由的你 心裡面那個家 誰也不能回

我一直相信 總有一天 你會用左手 牽著我走向明天
來很遙遠 卻會實現
未心在同一邊 就能夠 聽見 你說的 那句 我愛你

刊登時間︰2006-04-02 08:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'```溫書__]] =]

今日我都算早起身_____10:00到就醒左了**

係床到唔係幾願意起身]]]]所以就係床到唔肯起身''''

過左15分鐘到**我肯起了___整好哂之後''''

開電腦Then做下d功課**打下機____``過左1-2個鐘之後

我就去溫'''EDA'''____有好多人都超**討厭呢''']]科***

其實我都唔LIKE 呢科[[[[要記超多野____係要考既都記哂**

超辛苦ar  >      <'''''仲有都有好多人唔like教呢個個miss

我都唔係好like佢_____saii-fish佢就好討厭好討厭佢

甘個miss姓wong la 我地叫佢miss wong 佢教我地[[EPA+地理]]

咁有一次佢話saii-fish個頭整好行___隻耳又勁有耳窿=       =

我 o 哂**______之後佢就勁[[誅死*]]saii-fish

搞到我都唔like佢lor_____cheap到死ar'''''哼哼哼___

刊登時間︰2006-04-02 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`[[*愚人節___ =]

今日係愚人節ar....我本來以為今日*應該'''唔會比人玩的

但結果不是的**我有個fd la...佢係msn hi 我]]]

佢同我講``佢話佢比佢屋企人趕左出梨=      =....

話要[[`3日先可以返home woo.....

個陣我又唔記得今日係愚人節***我相信左佢

then佢同我講**愚人節快樂**我先知道我比人玩了    >     <''''

仲要是''''''第14個''''''中了她的陰謀______我太笨了@  @''''

幸好都只是比''1''人玩______如果唔係我今日可能會中好多人的**陰謀]]

我就快要**From Test``了_____我都只是溫了一科-----中文'''

其他的我連看也未看過- 0 -'''''我班'''原來'''都有好多人已經開始溫書了

所以我都要努力努力的溫習  ^       ^''''但我有d科目都是不太懂**]]]]

特別是'''英文''''今次都不知點算好了_____但From Test完之後```

返多幾日我地就好像要放假了***大約放10日到我都不太清楚> x < ''''

希望今次From Test既成績不會太差    =u=''''

刊登時間︰2006-04-01 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]