我因為yesterday同quin出街]]]]所以沒有溫書**= =
then返到hoem先知道''星期一''要考3科**但我又不想溫習
所以今日只好辛苦1 點_____努力的溫書)))))
聽日要考''''MATHS'''''' I.S''''''''仲有HIST**
MATHS上一次我失了水準_____肥左
我今次會努力努力的去計數****希望個成績會好 1 點吧!!!
I . S問題可能太多1 點吧***因為我上堂都是在發呆的)))
沒有聽到***^ ^ 只要不肥佬就行了____
HIST_____-個MISS有同我地講D重點))))但不知為何
每次都是十分難拎分的****又要答完整的句子
但只有30分鐘你去做***> <______________
我覺得是好難的_____D答案長一長的___寫都寫好耐LA
唉****希望今次很容易的_____咁便好了___***= ='''''''
我要去溫書了***________________ |