*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`*'[=西史___ =]

今日考西史*'`___唉唉'=]

  完全唔識佢問D咩LOR___?!=]

呢科會肥佬都唔出奇=]'`'`

THEN到左中文聆聽=]'`*播得好快__

     唔係好聽到__不過都還可以=]

有D真係聽唔到__只可係*)))))

  接近尾LU*___=[我等待的暑假都梨LA...

 今次我地學校早左放__仲有試後活動要返既日子

         都唔多)))))^          ^*'`

   好耐冇用呢個格式打日記___

因為之前用得太耐___有點討厭=]'`

---------------------------------------------------

 [___'`何時再不需忍受*'`

個種自大___扮可愛真的不可再忍=]'`

--------------------------------------------------

完全不明白___人的自尊心?!

我的自尊心早已比人說到一文不值

為何會這樣 ?!*佢所講的早已令我明白

我根本是多餘的_____不是嗎?!*

刊登時間︰2006-06-19 03:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`'`*喊___溫書=] =]

今日我好早就起左身AR___'`

9:00到比我的MOTHER嘈醒左*'`

我YESTERDAY成1點先訓__NOW都有點點想訓

我就去睇小說___'`太感人

睇到我係咁喊__((((如果我係女主角

我一早放棄了*'`___=]我睇完左都12點幾'`'`

THEN溫書__其實個範圍我都不是好知

個MISS講得唔清楚=]'`'`*

所以就咁背左一D我認為會出的

同個D擇要__=]之前覺得D擇要是沒有用的

估唔到NOW都有點點幫到我=]'`

------------------------------------------------------

我好好好好好好好討厭她!!!!

為何她可以不明白他人的心情感受

只想自己的=]是否所有人都是這樣的自私

在他人面前扮懂事__但事實又不是

沒有一次她是明我的*'`

唉唉*=]

 

刊登時間︰2006-06-18 06:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`*'`'`FAMILY DAY=] =]

今日我同媽媽一齊出左KF____=]

我好耐冇同媽媽出街LU_'`'`*

'`*((((雖然KF我都行左好多次___

不過唔緊要LA=]    ^    ^___

我同媽媽行左好耐牙'`=]

我地先食左野____食左1個鐘))))'`'`*

個都D野都幾好牙__THEN行到7點幾=]

我行到對腳好痛牙___=]

真想不到'`*我平時行街都冇既

可能我地平時坐比較多LA))))_____

如果多D同MOTHER出街

我對腳真的不能要_____=              =''

刊登時間︰2006-06-18 12:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]