|
|
| *'`*'[=西史___ =] |
今日考西史*'`___唉唉'=]
完全唔識佢問D咩LOR___?!=]
呢科會肥佬都唔出奇=]'`'`
THEN到左中文聆聽=]'`*播得好快__
唔係好聽到__不過都還可以=]
有D真係聽唔到__只可係*)))))
接近尾LU*___=[我等待的暑假都梨LA...
今次我地學校早左放__仲有試後活動要返既日子
都唔多)))))^ ^*'`
好耐冇用呢個格式打日記___
因為之前用得太耐___有點討厭=]'`
---------------------------------------------------
[___'`何時再不需忍受*'`
個種自大___扮可愛真的不可再忍=]'`
--------------------------------------------------
完全不明白___人的自尊心?!
我的自尊心早已比人說到一文不值
為何會這樣 ?!*佢所講的早已令我明白
我根本是多餘的_____不是嗎?!*
|
| 刊登時間︰2006-06-19 03:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`'`*喊___溫書=] =] |
今日我好早就起左身AR___'`
9:00到比我的MOTHER嘈醒左*'`
我YESTERDAY成1點先訓__NOW都有點點想訓
我就去睇小說___'`太感人
睇到我係咁喊__((((如果我係女主角
我一早放棄了*'`___=]我睇完左都12點幾'`'`
THEN溫書__其實個範圍我都不是好知
個MISS講得唔清楚=]'`'`*
所以就咁背左一D我認為會出的
同個D擇要__=]之前覺得D擇要是沒有用的
估唔到NOW都有點點幫到我=]'`
------------------------------------------------------
我好好好好好好好討厭她!!!!
為何她可以不明白他人的心情感受
只想自己的=]是否所有人都是這樣的自私
在他人面前扮懂事__但事實又不是
沒有一次她是明我的*'`
唉唉*=]
|
| 刊登時間︰2006-06-18 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`*'`'`FAMILY DAY=] =] |
今日我同媽媽一齊出左KF____=]
我好耐冇同媽媽出街LU_'`'`*
'`*((((雖然KF我都行左好多次___
不過唔緊要LA=] ^ ^___
我同媽媽行左好耐牙'`=]
我地先食左野____食左1個鐘))))'`'`*
個都D野都幾好牙__THEN行到7點幾=]
我行到對腳好痛牙___=]
真想不到'`*我平時行街都冇既
可能我地平時坐比較多LA))))_____
如果多D同MOTHER出街
我對腳真的不能要_____= ='' |
| 刊登時間︰2006-06-18 12:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 52 | »
|