*'`●"童話休止符_*?!

.
lamlam821
暱稱: *'`●[=YAN,,
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2009-09-16
2009-09-13
2008-09-24
2008-04-09
2008-03-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容


*'`'`*打鼓__ =]

今日我同牙縈去左['`打鼓__

因為我地今日唔洗返學AR'`=]

只係佢打*'`__而我只是陪她///

佢有進步_____'`*真是有天份AR

加油AR__牙縈!!!

THEN我同佢*佢D FD去左食野

但我牙媽叫我返去'`=]話我BROTHER冇KEY'''

唉唉))))

---------------------------------------

我決定不了___'`*

要放棄我卻放不低=]``

我完全不知可以點做=`'*

刊登時間︰2006-06-29 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`*\_賣書=] =]

今日同牙縈*CAT__去左賣書=]

因為我個D都是舊書AR=]''

但佢都肯收=]**算是幸運了

THEN同左牙CAY SAY *88'`正想有咩好做

最後我同牙縈去左唱K'''

等左好耐AR__仲見到班既男仔'`=]

講左幾句///*'`就冇再理佢地

我仲同牙縈玩/*'`打鼓=]

但我玩得太屎LA____牙縈都玩好好AR

唱到4點幾到LA__走人=]

----------------------------------------------

該放棄MA?!我真的不知道

還是再再再等待?!

每次都是無了期的等'`*/\

[='我都快忘了我等了多少次*'`

像牙縈說的:我是玩具

想便拿出來玩玩__玩過後

再放在一旁'`*等下次再玩___

我想是時候放棄LA=]`*對MA?!?!

刊登時間︰2006-06-28 05:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




*'`'`*對卷/_ =]

今日都係禮堂對卷'`=]//

D卷都對LU___仲差ENG+MATHS''

今日派既好好彩的都合格了=]

PTH岩岩好'`*真是幸運

唉唉*聽日會是十分倒楣的一天=]'`

ENG+MATHS都不會合格'`*

AR SIR話的MATHS8個人合格=]*'`/

班個4名精英一定合格的=]`'

所以我百分百是[/肥*]的

ENG更冇望吧/`'*=]

----------------------------------------------

為何我總是被利用的一個?!

是我好利用嗎?!

刊登時間︰2006-06-27 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]