|
|
| *'`'`*打鼓__ =] |
今日我同牙縈去左['`打鼓__
因為我地今日唔洗返學AR'`=]
只係佢打*'`__而我只是陪她///
佢有進步_____'`*真是有天份AR
加油AR__牙縈!!!
THEN我同佢*佢D FD去左食野
但我牙媽叫我返去'`=]話我BROTHER冇KEY'''
唉唉))))
---------------------------------------
我決定不了___'`*
要放棄我卻放不低=]``
我完全不知可以點做=`'*
|
| 刊登時間︰2006-06-29 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`*\_賣書=] =] |
今日同牙縈*CAT__去左賣書=]
因為我個D都是舊書AR=]''
但佢都肯收=]**算是幸運了
THEN同左牙CAY SAY *88'`正想有咩好做
最後我同牙縈去左唱K'''
等左好耐AR__仲見到班既男仔'`=]
講左幾句///*'`就冇再理佢地
我仲同牙縈玩/*'`打鼓=]
但我玩得太屎LA____牙縈都玩好好AR
唱到4點幾到LA__走人=]
----------------------------------------------
該放棄MA?!我真的不知道
還是再再再等待?!
每次都是無了期的等'`*/\
[='我都快忘了我等了多少次*'`
像牙縈說的:我是玩具
想便拿出來玩玩__玩過後
再放在一旁'`*等下次再玩___
我想是時候放棄LA=]`*對MA?!?! |
| 刊登時間︰2006-06-28 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| *'`'`*對卷/_ =] |
今日都係禮堂對卷'`=]//
D卷都對LU___仲差ENG+MATHS''
今日派既好好彩的都合格了=]
PTH岩岩好'`*真是幸運
唉唉*聽日會是十分倒楣的一天=]'`
ENG+MATHS都不會合格'`*
AR SIR話的MATHS8個人合格=]*'`/
班個4名精英一定合格的=]`'
所以我百分百是[/肥*]的
ENG更冇望吧/`'*=]
----------------------------------------------
為何我總是被利用的一個?!
是我好利用嗎?! |
| 刊登時間︰2006-06-27 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 52 | »
|