Music Playlist at MixPod.com
雖然心有少少心酸,,,但系最後還是愛你^[]^ 今日第一堂系,,數學,,,冇咩心機聽書了,,成個人都好累=] 第2堂企業,,,做工作紙=] 第3堂系va,,,,畫畫系我強項啦-v- 跟住系英文,,,,累死左啦=]勁想訓覺﹏ 跟住系通識,,,傻傻地甘過左一堂..=] 中文,,去左204@v@ 放左學,,,去左睇人地打波=] 睇左好來,,睇完之後,,,同斌同然食野,,,傾左陣計=]跟住就走左lu 『明知苦得很... 何必犧牲到那樣深、』 !?