Music Playlist at MixPod.com
今日頭2堂系英文-___- 悶到爆炸。
跟住系數學,,,d數都仲ok既,,,識少少甘啦 通識就聽牙sir講d廢話,,訓左半粒鐘0x0 跟住系科學,,,改完正,,,就去科學室,,,,系到hea~~ 跟住中文,,,寄信@[]@ 放左學,,精完補,,冇咩野做 就去左打波 打左陣之後,,同斌去左食野,,kaka 好開心 今日做左件錯事,,,-/\-對吾住'' *★¯不屑不信不怕``×﹏打擊更令我堅強。