今日1點半就去左大興,,,好無聊呢!_!
跟住,,,去完大興,,已經系4點,,,跟住就話打邊爐kaka
見冇咩野做,,我地去左tm公園-v-,,玩吾知個個咩咩game,,都吾知好笑定o哂咀@o@
玩完之後,,就去左置落.v.
打邊爐囉@_@''
多謝ling姐請我飲野-v-'''...食完之後,,食到死甘制-__- (同佢地玩包剪)輸左要食一舊~__~
食到想喊-___-''
食完之後,,見冇咩野做,,,咪行陣囉,,,跟住去左樂園-v-我同陳豪玩個隻game,,,出狗招-v-
跟住玩籃球機
..gdgd
玩完之後..行多陣,,,
同佢地一齊行番番屋企...傾下計甘囉*v* (問我點解鐘意牙邊個喎)~~
我都吾知點答好-v- 怕羞架麻~.~
去到澤峰,,,得番我同鴨姐-.- 見到樺樺,,仲有吾知邊幾個~~
跟住就番屋企lu -.-
今日都算系開心既一日xdd。
都系個句啦,,,好掛住你囉-v-
|