| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
| 2009-05-04 |
分類: 未分類 |
今日第一堂系科學,,,好努力甘做作業。
第2堂系通識...生命教育課gd'''
跟住2堂中文作文,,,,,,經過我既努力,,終於完成左></''ka
跟住英文...小測吾識囉.v.跟住同斌同筠佢地玩~_~
冇啦啦比miss記左留堂,,都吾知咩事-__-甘乖都罰﹏.v.
pe堂 is good!!~
放左學之後,,去左踢波@_@ 跟住食野@v@
番到屋企10點30分了/__\ 好累,,累到爆-.-
|
| 發表時間:2009-05-04 11:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 123 | »
|