Music Playlist at MixPod.com
今日第一堂系數學,,,,上堂教d野都ok明!_! 跟住系企業-v- ok啦 視藝就畫野,,,不知畫得幾令~_~ 英文堂,,又比老師話-___- 通識,,,因為d人吵,,,,搞到要放左學先上番,,哂我時間 中文就練習表演,,,ok甘啦 放左學,,,,去左tm,,,,雖然,,有一段時間系吾開心,,,, 但系我知我錯了,,,我會去改!~ 今日放學雖然有些少吾開心,,,,但是令我睇會左好多野