今日第一堂系英文=] 冇咩野做,,比老師話左幾句囉.v.
跟住系圖傳,,,測驗-v-...
電腦,,,做練習,,,,,
數學...好難,,吾想學-3-
中文,,悶到痴線=]
放左學,,,同左佢地入數-.-
入完之後,,,我地就行左陣,,跟住我話去xx樂園,,個個人都話gd-v-
一人比左20蚊,,玩得好開心...我神槍手玩個個game... 冇氣架,,,/___\ 搞到比佢地笑-.-
但系都開心既,... ka
跟住去左置落,,,,斌話食車仔麵@_@..我問左佢借錢(交左野冇哂錢t33t)
食完之後,,斌走左,,,我同勇同豪,,,邊行邊吹水-.- 好正=]

中間個個系咪好令仔呢-.- 一睇都知佢唱歌好勁@''@
(呢張相系由牙斌提供@v@)''
|