今日差d遲到
好彩見到晴佢地,,,所以一齊搭的士@v@
今日好開心牙...今日水運會勁悶囉...
但系有一樣野好好笑..一條友系到淫叫,,
d聲勁似,,,搞到我好無奈囉=]
又熱喎,,,又悶.v...唉到死左/__\
哈哈,,跟咪系放學囉
我同陳豪搭的士去左newway個度等彭姐同蔡姐-.-
等得吾耐煩,,所以決定食陣野先,,,
點知食完之後...
就去左個度拎房,,,點知原來又有野食同埋野飲
我同陳豪o哂咀-.-
佢地都冇咩點唱過,,得我同陳豪系度唱...
佢地話我唱得好勁喎,,想問我拎簽名@v@''
我都吾知比唔比佢好~_~哈
跟住唱到4點度,,,去左tm行左陣,,,去左tm公園=.=行左陣,,
跟住再去番吉之島....
最後又系去左xx樂園^__^哈
佢地玩碰碰車-.-我冇玩,,
跟住就玩左其他野- -''
玩完之後,,,去左置落,,,行左陣
跟住就又行去三聖,,,(吹水)
彭姐狂整我,,所以比我整到佢冇聲出-v-系咪好勁''
搭車個陣,,,佢影左我一張極之吾令既相,,,,系度狂笑
好想打爆佢地,,不過算囉,,難得甘開心~_~
哈哈...開心既一日囉!_!
彭話吾會再買個個野飲,,,哈哈 笑死我啦
|