今日第一堂系數學,,,d數學好難=]
英文,,,heahea下就落堂啦-__-
跟住歷史就做溫習題,,訓左一陣,,跟住系度抄答案
企業聽下書甘囉=]
音樂考試,,,,考得勁差=]冇咩心機甘-__-
中文就,,,訓左陣覺-.-跟住就作文啦*
放左學之後,,,去左個個溫習室,,,識左少少野甘啦-v-''
簡吾中溫下都幾好既其實^__^
溫完之後,,己經就快6點了,,即刻過去雲貴風食野xd
見到陳豪食野個個樣,,真系笑鬼死我牙,,哈哈=]
跟住一齊去左m記,,,, 廢事講啦=]]
跟住陪佢拎左d野,,,跟住行左陣,,,
就番屋企啦@__@
|