今日第一堂系英文-.-勁累..聽左陣書..
跟住數學,,聽左陣書啦..冇咩心機聽=]
跟住中文,,做工作紙,,悶死0[]0
通識閱讀課..訓左陣,,訓完之後即刻做個張野
2堂dt,,,小測...可以睇書-v-
同埋做個個主題公園,,d野有d比人整難左,,搞都吾想做=]
放左學,,又去左溫左陣書,,識左少少野啦**
跟住我同陳豪,,羅展斌同彭食雲貴風,,勁好笑
陳俊豪又系食到眼濕濕,,佢話<<冇開冷氣,,笑鬼死我-.-
彭就滴左幾滴眼淚囉-[]-
kaka
食完之後,,去左吉之島,,行左15分鐘都吾知有冇,,就走人啦-.-
心裹默默地掛住你0x0
|