今日一起身就on msn
好開心!''
今日好悶牙
同佢地傾左勁來,,佢地先出黎.v.
原本話唱k架,,點知佢地吾想去/__\
所以同左陳豪,彭佢地出左街,,
我地去左溜冰...一開頭勁驚囉-.-
吾識玩牙麻..我同陳豪講話
我表現360旋轉凌空仆街比你睇,,
佢即刻笑到死甘制..
原本我地都溜得ok既,,,,
點知囉..陳俊豪失平衡,,,搞到我地2個一齊仆街,,
個屁股勁凍,,,但系又幾舒服囉0w0''
但系,,我地溜左一陣就吾想溜,,真系好哂錢...+埋d車錢..
真系好心痛,,,
跟住去左元朗食野,,,
食完野就走左啦
|