-


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com



-` 好掛住你0x0________520;
★. 也許做朋友可以一世嗎!?`
lamloveb
暱稱: 低能仔0v0''
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-09
楊丞琳
2010-09-09
2010-08-26
天日8點早上 要起身默...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


2009-05-23 分類: 未分類

今日10點幾比人嘈醒左啦.v.

但系我11點先起身...刷埋牙同洗臉

11點50分先出門口..遲到囉=]

跟住同佢地去左天水圍個度食早餐...食完之後,,

諗住搭的士去元朗..(但系都要有的士先得架)=]

跟住要行一條路先有的士,,,,我同陳豪拎住一把勁細既雨傘..

勁大雨囉=]]  有一男一女有2把雨傘都只系用一把,,都吾知系咪特登串我地-.-

傻下傻下甘就去左的士站lu,,-v-

比人昆左10幾蚊,,,d的士-.-  

去到之後,,,見到neway,,,即刻勁開心0v0''

點知拎左位之後,,佢地話冇錢-x-

雖然我有,,但系都借吾哂比佢地啦=]]但系借左比彭姐-v-

好彩陳豪問左佢牙哥,,佢牙哥系屯門,,佢牙哥借錢比佢,,@@跟住我地搭左輕鐵番去囉...

濕哂甘囉,,,但系都終於可以再次去到我既紅館唱歌啦>w< 個度就系neway-.-

唱左2粒鐘....飲左2杯野,,,

佢地又系冇唱囉..得我同陳豪唱-.-  佢地搞左3次既歌都系一樣>>>滾

跟住我同陳豪扮埋個d動作-.-真系好傻kai..v___v

唱完之後...我地去左tm行一行,,,,跟住就搭輕鐵回家了。xdd

發表時間:2009-05-24 02:22 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]