今日10點幾比人嘈醒左啦.v.
但系我11點先起身...刷埋牙同洗臉
11點50分先出門口..遲到囉=]
跟住同佢地去左天水圍個度食早餐...食完之後,,
諗住搭的士去元朗..(但系都要有的士先得架)=]
跟住要行一條路先有的士,,,,我同陳豪拎住一把勁細既雨傘..
勁大雨囉=]] 有一男一女有2把雨傘都只系用一把,,都吾知系咪特登串我地-.-
傻下傻下甘就去左的士站lu,,-v-
比人昆左10幾蚊,,,d的士-.-
去到之後,,,見到neway,,,即刻勁開心0v0''
點知拎左位之後,,佢地話冇錢-x-
雖然我有,,但系都借吾哂比佢地啦=]]但系借左比彭姐-v-
好彩陳豪問左佢牙哥,,佢牙哥系屯門,,佢牙哥借錢比佢,,@@跟住我地搭左輕鐵番去囉...
濕哂甘囉,,,但系都終於可以再次去到我既紅館唱歌啦>w< 個度就系neway-.-
唱左2粒鐘....飲左2杯野,,,
佢地又系冇唱囉..得我同陳豪唱-.- 佢地搞左3次既歌都系一樣>>>滾
跟住我同陳豪扮埋個d動作-.-真系好傻kai..v___v
唱完之後...我地去左tm行一行,,,,跟住就搭輕鐵回家了。xdd
|