今日好熱呀.....
我1點幾o既時候,出去行左一陣街
去左喜利買碟>>>Niki o既新碟
雖然唔係好貴
但係好多歌我都聽過啦
所以我覺得唔係好抵
之後我去左漫畫鋪拎漫畫雜誌,就返屋企啦
哇........
個度有一個新o既短篇漫畫
好好睇架,叫做<極惡甜心>好正架 Very Good
好耐冇打日記啦~
8月頭o既時候
我要返學校上堂呀
係教你英文o既
雖然短短10日
但係我都覺得好開心,而且我學到好多野添
總算冇白過啦
而且我以前暑假都係o係屋企,冇野做>>>悶
依家暑假仲有10幾日
但係我仲未做完暑期作業呀
而且我都冇心機做
真係煩死人 -_-
Hi~
自從上一篇之後
我就冇乜心機打日記啦 = =
不過我有一件好開心o既事要同大家分享
就係...........
我今次考試考得唔錯
比我預期o既好好多
我真係覺得好驚訝
因為我依為我自己退步左
但係如果今次考試考得唔好o既人
亦唔好悔心呀
下次更加努力就得啦
唔好因為一次o既失敗而放棄呀
總之.............
下年大家都要繼續努力