Hi~~~
今日六點就俾人叫左起身
因為我參加左一個活動
要7點20分前返到學校
所以我叫我家姐call me wake up
點知我傾傾下電話
就傾到6點15分啦
攪到我要趕頭趕命咁
點知架旅遊巴遲遲都未開
仲之就唔使咁趕啦 -_-
到達目的地後
嘩!!!!!!!
o個度真係超大呀>>>>>英皇書院
有成三個籃球場
仲有D裝飾都好華麗
真係好羨慕呀
我覺得呢個活動好好
我學到好多野
但係要咁早起身
就辛苦D啦>>>因為我琴晚都幾夜先訓
攪都我累死 =_=
之後返黎o既時候就訓左一陣
點知我醒黎o既時候
就見到有兩個人o既手拖埋一齊
因為我睇下D人係唔係訓哂呀o麻
唉.........
俾我睇到D唔應該睇o既野添 ^^
Hi~
今日真係好輕鬆
終於唔洗test啦
但係咁日要8:10前返到學校
因為我地成班都參加左營養早餐
我覺得D野食ok啦
但係我朝早食左野呀
所以食唔落呀
雖然有營養
但有時呢D野係唔可以強行別人去跟住你做
有時我地應該識得去拒絕
但係................
拒絕人地真係一件唔容易o既事...........
今日放完學又有Test啦
琴晚>>我成差唔多11點先開始溫呀
我溫下又訓下
咁樣攪到我差唔多1點幾先sleep
Test o既時候
我覺得Geog 比 Hist 容易好多
但係我都係會驚
唔知自己會有乜野成績
電視成日都講
<<求學不是求分數>>
但係,呢D都係冇可能架啦
大部份o既家長都要求我地拎高分數o既
你話係唔係囉