Hi~
今日我o既同學同另外一個同學講野
咁呢>>>佢就唔想人地知道,就叫佢細聲D啦
點知o個個同學好驚訝喎
仲好大聲講出去,驚人地唔知咁喎
我真係笑死啦,但係我o既同學俾佢激死
有時我覺得人有D野係唔想每個人都知道o既
或者呢D可以話係<祕密>啦.......
當你同人講o既時候,你又唔想人地知道o既時候
佢就偏偏講出黎,o個種感覺真係好難受
或者人就係一種「大嘴巴」o既動物
當然亦有例外,唔係每個人都係咁
一個人係咪咁,要經過相處o既時候,你先可以去決定
但係,相處後,就會發生好多問題
人同人之間o既關係就會改變
人同人相處真係唔容易
你又會唔會身同感受呢???
Hi~everyone
今日返到屋企後,我就開始睇漫畫啦
因為我淨有兩集未睇咋,就黎大結局
好興奮呀
差唔多5點幾啦......
我終於睇完啦,呢套漫畫真係好好睇呀
係講愛情o既,當然冇色情o既成份啦
我認為人同人之間一定會存有愛架
但係,係邊一類啫
有D人心裡明明係好鍾意呢個女仔
卻扮出一個唔在乎o既樣
其實佢心裡係幾咁關心呢個女仔
只係唔識表達
或者人就係咁啦
但係,咁o既愛情都好好呀
只要佢係你o既身邊就夠啦
只要係埋一齊又係幾咁開心o既事
唔知你夢想o既愛情有係點呢?
講俾大家分享一下啦~~~
今日係好重要o既母親節
我今日9點幾起左身,等我阿媽
因為我有野要送俾佢,梗係.........
送左之後,o個種感覺好怪呀
但係我阿媽好開心
之後我家姐去排隊飲茶
點知我去到o既時候,我地竟然坐係口
搞到好樣衰,希望快D走人
嘩!!!好多人呀,有D仲因為等左好耐都冇位,而有爭執
唉真係煩死啦
飲完茶我地去行街呀
行到成3點半
返到屋企後,我仲有成疊功課未做呀
真係痛苦,咁多功課 >_<