
Hi~
今日,我o既日記終於面世啦>>>>感覺真係好開心呀!
呢次係我第一次寫日記,大家一定要支持呀!
第一次整日誌.......好采冇整到雞手鴨腳o者
不如講下今日發生左D咩事啦.........
今日英文堂前,D同學都係度講等陣Miss Kwan可能check有冇帶電話
我覺得好驚呀>>>>>雖然我冇帶電話,但係我帶左D唔應該帶o既野-----他媽哥池
之後我隔離o個個同學(Connie姐)講左D意見俾我,點之我俾佢激死
講埋D無厘頭o既野>>>>都唔知好笑定嬲
有左呢個朋友,上堂o既時候真係多左好多樂趣>>>真係一個值得交o既朋友
<<上堂o既情況
|