哈哈,原來一句祝福真係好難講出口。 丫哥買左部新電話..有d唔鋸...
買個時....
店員:請你地試下部電話啦!!
冇人扲lo部機...
大佬:你睇啦...(叫老豆)
我:哇..部機你架..你自己又唔睇..遲d又懶人話邊度點個度點,有冇搞錯丫你..咁不如唔好買..哂錢...
老豆:出少句聲得唔得丫..
我唔想同佢串...今次成績考得好差,佢又係度鬧,方死我唔知佢細細個冇錢,所以努力讀書咩。
如果真係努力丫..你點會讀到中五丫..讀到大學丫ma...做埋老師丫笨
再對住佢..真係人命都短幾年。我想離家出走丫‥‥最衰冇屋俾我住。 唔知點解,我好想佢講呢句「你依家即刻汁野走,我以後唔想見到你!」最愛聽到呢句,但係佢唔會。
|