今日,許sir病左,唔洗打籃球。跟住大部分人都想去我屋企打will-3-事情係呢度開始─大佬d fd咁岩都係呢個時侯上黎‥‥佢想我班fd走,但係我唔俾‥我地成6個人,佢地2個人。係都我地先啦,跟住佢唔理,打俾丫爸‥‥唔知丫爸同佢講咩 大佬:劉子晴聽電話丫。 我:哦~ 爸:喂,你同丫哥同時間,你d夾掂佢。你搞到丫哥喊哂口咁我:琴日同今日都係我fd上黎,前日就丫哥d fd,岩數啦‥‥1個星期每人2次...(超無奈‥‥‥我都未喊佢喊?!) 爸:我唔明,總之你俾部電腦佢玩。 我:咪俾左佢lo,我正係玩will咋ma‥‥ 爸:咁你一係入房玩‥‥‥ 我:房?!你玩丫‥‥房幾大丫,1000尺?!咁細 爸:我理你,唔得閒丫..你同丫哥自己夾‥‥俾佢聽。 跟住都係唔知化佢地講咩‥‥總之我正係知,佢聽完之後就扲走左部ps2。真係好奇蹟,我未喊佢係度喊wo..o咀lo‥‥ 最近有人叫我唔好離家出走‥‥雖然佢同佢家姐成日打架,佢都想離家出走,但係佢唔得‥‥大家一家人‥‥ 但係我唔想聽佢講,我真係好想走,留係度都冇意思啦,丫爸就幫哂丫哥‥‥當我係咩?!當我死左t^t?! 我有諗過介手,但係‥‥‥次次總有人阻止‥‥ 總之我唔想再留係度t^t我覺得我係度冇地位丫..好唔開心‥‥次次俾丫爸鬧完就會喊一餐,點解我要受佢既氣‥‥佢係咪大哂?!我知佢係屋主‥‥都係我丫爸,但係我唔想要d咁既丫爸,我覺得佢完全冇資格。 我番親學都要扮到冇事,好辛苦‥‥好想喊‥‥‥忍住好難受t^t...
|