-♥`Ah ch1nG;> 3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Qooza Member Forum Login
      -♥ Ah ch1nG ;>

 
曳b;)`
13碎;)`
馬鞍山;)`
228 大壽;)`
 
-fr1enDs
♥♥♥ 寶貝晴`♥♥♥
 
thz你地c0mm3nt
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
              莪爰尒 ;)`
 
單身使莪幸福;)`
戀爰使我孤獨;]`
 日籽;` 2008 年 6 月 27 日  星期五
 

點算...走定死?!  

 今日,許sir病左,唔洗打籃球。跟住大部分人都想去我屋企打will-3-事情係呢度開始─大佬d fd咁岩都係呢個時侯上黎‥‥佢想我班fd走,但係我唔俾‥我地成6個人,佢地2個人。係都我地先啦,跟住佢唔理,打俾丫爸‥‥唔知丫爸同佢講咩    大佬:劉子晴聽電話丫。  我:哦~  爸:喂,你同丫哥同時間,你d夾掂佢。你搞到丫哥喊哂口咁我:琴日同今日都係我fd上黎,前日就丫哥d fd,岩數啦‥‥1個星期每人2次...(超無奈‥‥‥我都未喊佢喊?!) 爸:我唔明,總之你俾部電腦佢玩。 我:咪俾左佢lo,我正係玩will咋ma‥‥ 爸:咁你一係入房玩‥‥‥ 我:房?!你玩丫‥‥房幾大丫,1000尺?!咁細  爸:我理你,唔得閒丫..你同丫哥自己夾‥‥俾佢聽。 跟住都係唔知化佢地講咩‥‥總之我正係知,佢聽完之後就扲走左部ps2。真係好奇蹟,我未喊佢係度喊wo..o咀lo‥‥ 最近有人叫我唔好離家出走‥‥雖然佢同佢家姐成日打架,佢都想離家出走,但係佢唔得‥‥大家一家人‥‥ 但係我唔想聽佢講,我真係好想走,留係度都冇意思啦,丫爸就幫哂丫哥‥‥當我係咩?!當我死左t^t?! 我有諗過介手,但係‥‥‥次次總有人阻止‥‥ 總之我唔想再留係度t^t我覺得我係度冇地位丫..好唔開心‥‥次次俾丫爸鬧完就會喊一餐,點解我要受佢既氣‥‥佢係咪大哂?!我知佢係屋主‥‥都係我丫爸,但係我唔想要d咁既丫爸,我覺得佢完全冇資格。 我番親學都要扮到冇事,好辛苦‥‥好想喊‥‥‥忍住好難受t^t...

 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »

咫願時光倒流 
咫會爰尒壹個;>
 


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

スクロールバースクリプト