-♥`Ah ch1nG;> 3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Qooza Member Forum Login
      -♥ Ah ch1nG ;>

 
曳b;)`
13碎;)`
馬鞍山;)`
228 大壽;)`
 
-fr1enDs
♥♥♥ 寶貝晴`♥♥♥
 
thz你地c0mm3nt
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
              莪爰尒 ;)`
 
單身使莪幸福;)`
戀爰使我孤獨;]`
 日籽;` 2008 年 7 月 4 日  星期五
 

畢業係開心定傷心?!  

 今日畢業啦‥‥都唔知係一件開心既事定係一件傷心既事呢?!都唔知點解我會驚自己畢唔到業架..可能係因為有2科主科唔合格掛‥‥升唔到中學會點架?!又要重讀?! 係好煩丫....仲要代表我個班攞畢業證書‥‥諗起彩排個時真係辛苦我‥‥要捉住副校隻手,慘"

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »

咫願時光倒流 
咫會爰尒壹個;>
 


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

スクロールバースクリプト